וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיפה מימין(י)

ענת קם

4.10.2009 / 10:16

קטעים ממאמרו של עורך הדין אביגדור פלדמן שעסקו בעיתונאי מעריב בן דרור ימיני הוסרו מהמאמר שהתפרסם במוסף השבת של העיתון

העיתון מעריב צינזר ממאמרו של עורך דין אביגדור פלדמן שהתפרסם בסוף השבוע קטעים בהם הוא תוקף את איש העיתון, הפובליציסט בן דרור ימיני. מאמרו של פלדמן פורסם במוסף השבת של העיתון בתגובה לראיון עם פרופסור אסא כשר במוסף "סופשבוע" בשבוע שעבר. לדברי רמי רוטהולץ, עורך המוסף לשבת, גרסתו המצונזרת של המאמר אושרה לדפוס על ידי פלדמן, על אף שלא חש בנוח עם השינויים.

במאמר המלא המתפרסם בבלוג של עורך הדין פלדמן מופיעים גם הדברים שכתב על בן דרור ימיני: "איך שהוא נראה לי שגולדסטון לא נבהל מדרור ימיני (הטעות בשם במקור ע.ק), הוא מכיר אותו ואת שכמותו, הקריאות הללו לא זרות לו, מן אחיו הלבנים בדרום אפריקה, קראו לו גרועות מאלה, יהודי מסריח, יהודון, (היהודים היו מרכיב נכבד בתנועות זכויות האזרח בדרום אפריקה) לך לישראל, תחזור לליטא, ממזר, בן זונה, אולי שרפו לו מכונית שהגן על שחור שהואשם כטרוריסט לפי חוקי החירום , אולי שברו חלון בביתו הפחידו את בתו הקטנה, אולי שרפו צלב אל מול משרדו. גולדסטון לא יתקשה לזהות את הגזען אצל דרור ימיני. כאשר קורא הדרור בדו"ח גולדסטון כי המצור הישראלי צמצם את שטחי התעשייה והדיג, הוא פורץ בצחוק גדול". בגירסת המאמר שפורסמה במעריב לא הופיע המשפט המציג את ימיני כגזען.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה הוסיף רמי רוטהולץ: "המאמר סוכם ביני ובין אביגדור פלדמן וכשקיבלתי את הטקסט הסבתי את תשומת לבו שיש הערות אירוניות ולא ענייניות כלפי בן דרור ימיני שכותב במעריב. אין לי בעיה שיתעמתו עם עמדותיו אבל אני לא רוצה שיהיו במאמר הערות עוקצניות ופוגעניות, אז הוצאתי את ההערות האלו, השארתי את העיקר ושלחתי לאביגדור לאישור. אביגדור אמר לי שהוא לא חש בנוח עם זה שהוצאתי את ההערות אבל אישר להדפיס את הגרסה הזו. נהגתי כך כדי לשמור על אווירה שצריכה להישמר, של לא לפגוע אחד בשני".

עורך הדין אביגדור פלדמן אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי השינויים נעשו בהסכמתו והוסיף: "זו הייתה החלטה שלהם שאני יכול להבין בגלל המחויבות שלהם לבן דרור ימיני. לי אין מחויבות כזו בבלוג שלי ברשימות ולכן המאמר פורסם שם במלואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully