וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי עם שלח ודרוקר

ענת קם

6.10.2009 / 13:08

תכנית המגזין "המקור" של ערוץ 10 תחזור בשבוע הבא לשידור. השניים יאלצו ככל הנראה להתמודד עם פרק הדחה בעונה החדשה של "האח הגדול" של קשת שישודר מולם

תכנית התחקירים "המקור" של עפר שלח ורביב דרוקר חוזרת בשבוע הבא לערוץ 10 בתום פגרת החגים ותשודר מדי שבוע החל מיום שלישי ה-13 באוקטובר בשעה 21:00. גם בעונה הקרובה יקחו חלק בתכנית העיתונאים מיקי רוזנטל, נסלי ברדה, ישראל רוזנר ומואב ורדי וכן כתבי ידיעות אחרונות לשעבר בוקי נאה וזהר שחר-לוי שמכינים לעתים כתבות עבור התכנית. "המקור" צפויה להתמודד ראש בראש עם פרק הדחה של "האח הגדול" שישודר בימי שלישי, עם תחילת העונה של הריאליטי. "עובדה" של קשת מיועדת ככל הנראה לשידור בימי שני.

בתכנית הראשונה תוצג פרשת הביציות וישודרו ראיונות עם הרופאים שנעצרו במסגרת החקירה. נסלי ברדה ליוותה את ד"ר גניה וזיסקינד וד"ר נתן לויט המעוכבים מזה כשלושה חודשים בחשד למעורבות בסחר בביציות.

"המקור" עלתה לשידור בחודש מאי האחרון כגרסה החדשה של "שישי" עם שלח ודרוקר, שעברו לאחר שלוש שנים לשדר באמצע השבוע, בין היתר משיקולים רגולטורים של בניית לוח שידורים. ממוצע הצפיה של השניים מאז עברו ליום א' עמד על 7.4%. התכנית שודרה מול "כוכב נולד" של קשת. את העונה הקרובה תערוך רותם שדות, שתחליף את עדי גרתי-נער שנמצאת בחופשת לידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully