וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח סתיו חדש ברדיו תל אביב

ענת קם

11.10.2009 / 12:14

להיטים, אייטיז וניינטיז: רדיו תל אביב מתחדש במספר רצועות מוזיקה חדשות שיגישו שדרני התחנה

רדיו תל אביב מעלה תכניות חדשות לשידור. החל מהבוקר (ראשון), משודרת בין השעות 06:00-07:00 התכנית "רגע לפני" עם סטלי סולומונוב. התכנית תכלול את הקראת כותרות העיתונים ועדכוני חדשות שלא הספיקו להכנס אליהם, תחזית לאירועי היום, המלצות להופעות, הצגות וטלוויזיה ומאזינים שידברו על סדר היום שלהם.

מיד לאחר תכנית הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס המסתיימת ב-09:30 תשודר התכנית "80-90-102" עם יוסי ארדמן בה ישודרו להיטים משני העשורים הקודמים. ארדמן, 28, הוא בוגר מכללת השדרנים של רדיו תל אביב, קריין פרסומות טלוויזיה וגם כרוז הבית של תכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים".

בכל ערב בשעה 22:00 תשודר ברדיו תל אביב רצועת להיטים חדשים בהגשת עומר גפן, בה יושמעו הלהיטים הגדולים מהתקופה האחרונה. גפן, סיים לאחרונה את שירותו הצבאי כשדרן בגלגלצ. בימי חמישי תשודר בשעה זו תכנית ההיפ הופ הותיקה של רדיו תל אביב "החיבור", עם דיג'יי אורי שוחט ודיג'יי אלארם, שחגגה לאחרונה חמש שנים. לאחר רצועה זו תשודר רצועת לילה, שעתיים של מוזיקה בהגשת רוני אבן, אף היא בוגרת מכללת השדרנים של התחנה.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחרונה ביקשה הנהלת התחנה מאיש הרדיו הוותיק יואב קוטנר למתן את מינון שידור המוזיקה החדשה והלא מוכרת בתכניתו ולשדר יותר מוזיקה מוכרת. בנוסף, ירדו מלוח השידורים רצועות המוזיקה שהגישו שרון מולדאבי, דן תורן וליאון פלדמן כחלק ממהלך צמצום המוזיקה האלטרנטיבית בתחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully