וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מפעל חיים ללונדון, קירשנבאום ופלוצקר

ענת קם

13.10.2009 / 11:37

השלושה יקבלו את הפרס מטעם אגודת העיתונאים בטקס הפתיחה של כנס אילת שיתקיים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו

העיתונאים ירון לונדון, מוטי קירשנבאום וסבר פלוצקר יקבלו פרסי מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות שיתקיים בסוף חודש נובמבר. אגודת העיתונאים בתל אביב תעניק לעיתונאים הוותיקים את הפרס בטקס הפתיחה של הכנס, שייערך ב-29 בנובמבר, בנוכחות ראש הממשלה, בנימין נתניהו ובהשתתפות כ-1400 עיתונאים, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל. הבחירה בעיתונאים הותיקים התקבלה על ידי הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב ונשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב, פרופסור רבקה כרמי.

ירון לונדון ומוטי קירשנבאום יקבלו פרסי מפעל חיים של כנס אילת לעיתונות על תרומתם לתקשורת האלקטרונית בישראל. לונדון החל את דרכו המקצועית כשדר רדיו בקול ישראל, והיה שליח רשות השידור בפריז. במשך השנים הנחה בערוץ הראשון תוכניות אירוח ותעודה רבות וכן הנחה תכניות מצליחות לילדים כגון "מסיבת גן". בשנות ה-90 עבר לשידור המסחרי ויצר תוכניות תעודה מוערכות עבור ערוץ 2, בהן "הפואטיקה של ההמונים" ו"השמן עם הסוני". בשנים האחרונות הוא מגיש לצד מוטי קירשנבאום את תוכנית האקטואליה "לונדון את קירשנבאום" ויוצר במקביל תכניות וסדרות תעודה, בהן "המועמד" ו-"לונדון פינת בן יהודה". לצד הקריירה הטלוויזיונית היה לונדון חבר מערכת ידיעות אחרונות בין השנים 1988-2007 וכעת הוא משמש כותב מאמרים בעיתון.

מוטי קירשנבאום הוא ממייסדי הטלוויזיה הישראלית. בראשית דרכו בשידור הציבורי שימש כעורך "מבט" ומפיק תוכנית הטלוויזיה הסאטירית "ניקוי ראש", ומילא שלל תפקידי מפתח עד למינויו לתפקיד מנכ"ל רשות השידור. קירשנבאום מגיש כיום בערוץ 10 את תוכנית האקטואליה "לונדון את קירשנבאום" יחד עם ירון לונדון, ויוצר במקביל תכניות וסרטי טבע שמצולמים באפריקה.

בר מוחא: "השלושה משפיעים על סדר היום הציבורי"

סבר פלוצקר יקבל פרס מפעל חיים על תרומתו לעיתונות הכתובה בישראל. פלוצקר, כלכלן, עיתונאי, פרשן והעורך הכלכלי הראשי של העיתון ידיעות אחרונות, נחשב מבכירי העיתונאים הכלכליים בישראל. הוא החל את דרכו בעיתון "על המשמר" וב-1987 מונה לעורך הכלכלי של "ידיעות אחרונות", הפרשן הכלכלי, ומרכז מאמרי המערכת. הוא היה ממקימי המוסף הכלכלי היומי של העיתון, מוסף "ממון". בשנים האחרונות, כותב מאמרי דעה גם לאתר ynet. בחודש מאי האחרון זכה פלוצקר בפרס למצוינות בעיתונות על שם שלום רוזנפלד שמעניק בית הספר לתקשורת באוניברסיטת תל אביב.

לונדון, קירשנבאום ופלוצקר מצטרפים לזוכים הקודמים בפרסי מפעל החיים של אגודת העיתונאים: יואל מרקוס ושלום קיטל, שזכו בפרס בכנס הראשון ב-2007 ורון בן ישי, חיים יבין וטומי לפיד שזכו בפרס בכנס שהתקיים בשנה שעברה.

יוסי בר מוחא, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב ויושב ראש כנס אילת לעיתונות: "הנהלת אגודת העיתונאים סבורה כי מדובר במועמדים ראויים מאוד, אשר כל אחד מהם תרם תרומה אדירה לתחום. השלושה ממשיכים להשפיע, כל אחד בתחומו, על סדר היום התקשורתי בישראל".

כנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים בתל אביב, בשיתוף אוניברסיטת בן גוריון בנגב, יתקיים זו השנה השלישית, בין ה-29 בנובמבר ועד ה-2 בדצמבר.בכנס יידונו סוגיות שונות הקשורות בעיתונאות ובמעמד העיתונאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully