וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 24 משיק לוח חדש בהשקעה של 9 מיליון שקל

ענת קם

14.10.2009 / 14:59

בערוץ מתכננים לעמוד בחובות המועצה לשידורי כבלים ולווין לשנת 2009. בפלייליסט: סדרה דוקומנטרית על בית הספר רימון, יוצרים חוזרים לשכונת ילדותם ועוד

ערוץ 24 ישיק ב-1 בנובמבר לוח שידורים חדש בהשקעה של תשעה מיליון שקל ובו שש תכניות חדשות עם דגש רב על מוזיקה מזרחית ויוצרים צעירים. התכניות יתחלקו לתכניות תעודה ושעשועונים ובערוץ מבטיחים כי יעמדו בכל מחויבויות התוכן שלהם מול המועצה לשידורי כבלים ולווין בשנת 2009.

אחת מתכניות התעודה היא "חוזרים לשכונה" בהגשת השדרן הוותיק דידי הררי, שיצא בכל תכנית למסע עם אמן שחוזר לשכונת ילדותו. אל המקומות, החוויות והצלילים שהיוו מקור השראה ליצירותיו. בין המשתתפים בתכנית: מושיק עפיה, קובי אפללו, משה פרץ, חיים משה, ליאור נרקיס, חיים אוליאל ועוד. את התכנית מפיקה חברת קסטינה הפקות ועורך מני אבירם.

תכנית תעודה נוספת היא "רוק רימון", סדרה, בת שמונה פרקים שמציגה את "מאחורי הקלעים" של בית הספר למוזיקה ומלווה את תלמידי המוסד בתקופת "תחרות רוק רימון" בה מתחרים 60 תלמידים שמנגנים ושרים חומר מקורי. בתכנית יתארחו כמה ממורי בית הספר, בהם יהודה עדר, דן תורן וארז מיולביץ' וכן כמה מבוגריו המפורסמים, בהם קרן פלס, אוהד חיטמן, ערן צור, אריק ברמן ובן ארצי . את התכנית מפיקה חברת נרטיבי הפקות וביימה עידית אברהמי.

סדרה תיעודית נוספת עם היבט הומוריסטי היא "זמר חתונות". הסדרה, בת 15 פרקים, תלווה מדי תכנית זוג ביום חתונתו ובמקביל את הזמר שצפוי להופיע בחתונה. בין המשתתפים: ליאור נרקיס, סבלימינאל, עופר לוי להקת "הברירה הטבעית", ישי לפידות, הדורבנים ועוד. את התכנית מפיקה חברת קופרמן הפקות ועורך שבי זרעיה.

ג'יימס ליפטון בהלם

בגזרת השעשועונים ישדר הערוץ את "מונית הקצב", גרסה מוזיקלית לשעשועון הידע המצליח של קשת. התכנית, בהנחיית אילנה ברקוביץ, תתמקד בטריוויה בנושאי מוזיקה ותארח מדי תכנית גם זמר או להקה בדרך להופעה. את התכנית מפיק אריק הניג ועורך השחקן שלום מיכאלשווילי משלישיית "מה קשור". תכנית נוספת שצפויה לעלות עם השקת הלוח החדש היא "בית ספר למוזיקה", שעליה כבר דובר עם מהלך ההשקה מחדש של הערוץ בחודש מרץ האחרון. במסגרת התכנית ישוחחו אמנים מצליחים עם סטודנטים למוזיקה מרחבי הארץ, על תהליך היצירה שלהם ועל נקודות המפנה בקריירה. כל התכניות צולמו באולם צוותא בתל אביב. בין המשתתפים: רמי קליינשטיין, דן תורן, נורית הירש, עמיר בניון, חמי רודנר, קרן פלס ועוד. את התכנית מפיקה חברת קסטינה הפקות ועורך מני אבירם.

שתי תכניות בהגשה אישית שצפויות לעלות בחורף הקרוב הן תכנית המוזיקה היומית של ירון אילן, שחתם לאחרונה על חוזה טאלנט בערוץ, במהלכה יסקור ויארח את כל הכוכבים במוזיקה המזרחית כיום, והתכנית "כל מה שרציתם לדעת על" שתגיש מיכל אמדורסקי. התכנית חוזרת בעונה חדשה ותציג מדי יום את כל המידע על הכוכבים של המוסיקה הישראלית.

ערוץ 24 במתכונתו החדשה הושק בחודש מרץ האחרון עם השלמת רכישת 45% ממניות הערוץ על ידי זכיינית ערוץ 2 קשת. מאז השקתו עלתה משמעותית הצפייה בערוץ, בין היתר בזכות פרויקט "האולפן השקוף" שנדד בקיץ האחרון בין תל אביב, הרצליה ובת ים ומשך צופים רבים. מחר יקיים הערוץ מופע חגיגי לסיכום העשור האחרון במוזיקה הישראלית, בו יוצגו שיר, זמר, זמרת, הרכב וקליפ העשור כפי שדוגו על ידי גולשי MAKO. האירוע יתקיים בבריכת הסולטן בירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 24
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully