וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו חזק?

ענת קם

15.10.2009 / 18:56

ועד העיתונאים בקול ישראל בירושלים פתח בסכסוך עבודה נגד הנהלת הרשות. שקלאר: "הגוף היחיד שיכול להפסיק את המשא ומתן הוא אגודת העיתונאים"

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר מתח היום ביקורת על החלטת ועד עיתונאי קול ישראל בירושלים לפתוח בסכסוך עבודה בעניין הרפורמה ברשות השידור. לדבריו, הוועד מנסה להידבר עמו באמצעות התקשורת. במכתב שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה אף רומז שקלאר כי אין בסמכות הועד להכריז על הפסקת המשא ומתן: "כידוע, הגוף היחיד היכול להפסיק את המשא ומתן הוא אגודת העיתונאים והם הודיעו לי כי אין להם כל כוונה לעשות זאת". שקלאר קרא לצדדים להמשיך ולהידבר בדרך למטרה המשותפת - הצלת רשות השידור.

חברי הועד הודיעו אתמול לשקלאר על פתיחה בסכסוך העבודה. במכתב ששלחו נכתב: "חברי ועד העיתונאים בירושלים רואים בחומרה רבה את התעלמותך מבקשות חוזרות ונשנות של הוועד הן בפגישות אישיות איתך, הן בשיחות בטלפון והן במכתבים שנשלחו אליך. עד היום לא זכינו להתייחסות של ממש לבקשותינו ולכן אנו נאלצים לנתק איתך מגע ואנו מפסיקים את המשא ומתן גם בעניין הרפורמה. כמו כן נאלץ לנקוט צעדים ארגוניים בהעדר כל הענות לבקשותינו". חברי הועד הודיעו על סכסוך העבודה לאחר שדרישתם לפגישה דחופה מה-20 באוגוסט לא נענתה.

יושב ראש הוועד גדי בן יצחק אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו רוצים לנהל משא ומתן ואנחנו רוצים לדבר, אבל אם מדברים לא יורים. בחודשים האחרונים הפעילו כבר חצי רפורמה בלי להיפגש איתנו בתדירות הראויה. אם המנכ"ל לא רוצה לדבר, גם אנחנו לא".

רשות השידור תחל ביום ראשון הקרוב את מרתון הדיונים עם עובדיה לשם סיכום המשא ומתן וחתימת הסכמי העבודה. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בשבוע הבא יתקיימו המגעים עם עובדי ההסתדרות של רשות השידור, הכוללים את הטכנאים ועובדי המנהלה, וביום ראשון שלאחר מכן יחלו הפגישות עם עיתונאי הרשות. מרתון הדיונים יתקיים במושב נווה אילן שליד ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully