וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלינור קוברסקי מצטרפת לרשת

ענת קם

18.10.2009 / 17:25

תשמש יועצת אמנותית במחלקת הדרמה והתעודה. קוברסקי: "זו תהיה זכות להביא אל מסך ערוץ 2 מגוון של יצירה ישראלית תיעודית מקורית"

אלינור קוברסקי מצטרפת למחלקת הדרמה והתעודה של זכיינית ערוץ 2 רשת כיועצת אמנותית לתחום התעודה. קוברסקי, מפיקה ויוצרת תיעודית מובילה ומוערכת פיתחה ויצרה עשרות סרטים וסדרות. בין סרטיה זוכי הפרסים: "מחסומים", "ההרוג ה-17", "האגדה על ניקולאי וחוק השבות", "מלון 9 כוכבים", "זרעי קיץ", וסדרות תיעודיות ביניהן "האולפן", "יורים ושרים", "יולקי פאלקי" ועוד. סרטיה זכו עד היום בעשרות פרסים בארץ ובעולם ושודרו בערוצי טלוויזיה בינלאומיים מובילים.

קוברסקי תלווה את פיתוחם והפקתם של סרטים וסדרות תיעודיות שיופקו ברשת. היא מסרה היום: "אני רואה בתפקיד זה הזדמנות אמיתית לקידום תנופת העשייה בתחום התעודה ברשת. היוצרים התיעודיים הישראלים מביאים קול ייחודי ומבורכים בכישרון לספר סיפור באופן מעמיק ומרגש. זו תהיה זכות לתרום מניסיוני ולהביא אל מסך ערוץ 2 מגוון רחב, עשיר ומרתק של יצירה ישראלית תיעודית מקורית".

קובי גל רדאי, מנהל מחלקת הדרמה והתעודה של רשת מסר: "אני שמח ומברך על החלטתה של אחת ממפיקות ויוצרות התעודה הבולטות בישראל להצטרף לצוות המחלקה ומשוכנע כי יחד נוביל את תחום התעודה ברשת לגבהים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully