וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני ירושלמי

ענת קם

19.10.2009 / 11:44

טלעד מתנגדת לשינוי חקיקה בעניין ערוץ 10 ומאיימת כי אם לא יוחלט על יציאה למכרז חדש על הערוץ, תפנה לבג"צ עוד השבוע

זכיינית ערוץ 2 לשעבר טלעד הודיעה היום כי אם לא תתקבל החלטה על יציאה למכרז על הפעלת ערוץ 10 תעתור לבג"צ כבר השבוע. לטענת מנכ"ל החברה דן תדמור והיועץ המשפטי עו"ד גידי קורן, למועצת הרשות השנייה אין סמכות להאריך את זיכיון הערוץ, מאחר שהערוץ לא עמד בהתחייבויותיו בכל תקופת הזיכיון. בנוסף, מתנגדת טלעד לעיגון חקיקתי של הסדר ערוץ 10 על מנת לאפשר את הארכת זיכיונו, מאחר שלדבריהם היא מעניקה פרס למי שלא עמד בתנאים וזאת בניגוד לטלעד, שאיבדה את זיכיונה על אף שעמדה בתנאי הזיכיון.

תדמור מסר לוואלה! ברנז'ה, כי "אין כיום עוררין על כך שהצעתה של טלעד הייתה ההצעה הריאלית והשפויה היחידה. כיום ברור שהצעות קשת ורשת לא נועדו מלכתחילה אלא לצורך זכייה במכרז ולא לצורך ביצוע אמת על ידי הזכייניות שכבר למחרת הזכייה פנו ובקשו שורה ארוכה של הקלות".

עוד מסר תדמור, כי "טלעד הייתה הזכיינית הירושלמית היחידה, ומתוקף כך הייתה אמורה לזכות בהתחשבות מיוחדת. כך על פי השכל הישר, אך גם על פי תנאי המכרז בו התיימרה הרשות לתת עדיפות לפעילות בפריפריה. זה לא קרה, ואיש לא עשה דבר. יותר מ-200 איש נותרו ללא עבודה, רובם ככולם ירושלמים. בעיר שבה לא נותרה תעשיית טלוויזיה, מיותר לציין שחלקם לא מצאו עבודה במקצועם עד היום. בהקשר זה יצוין כי על פי תנאי זיכיונו היה אמור ערוץ 10 להקים חברת חדשות בירושלים. למרבה הצער ערוץ 10, בניגוד לתנאי הזיכיון, לא עשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully