וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוג המפרסמים: ספטמבר במבצע

ענת קם

19.10.2009 / 16:03

רשתות השיווק וקו-אופ הריבוע הכחול בראשן השקיעו בחודש ספטמבר כ-43.2 מיליון שקל בפרסום המבצעים לחג. שטראוס השקיעה בפרסום בחודש זה כ-13.6 מיליון שקל

רשתות השיווק מובילות בהיקף ההוצאה לפרסום בחודש ספטמבר עם פרסומי המבצעים לחגים, כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום. רשתות השיווק הוציאו כ-43.2 מיליון שקל במחירים ריאלים. המפרסמת המובילה בקבוצה זו היא קבוצת קו-או הריבוע הכחול עם השקעה של 9.6 מיליון שקל.

קטגוריית ספקי האינטרנט נמצאת במקום השני עם השקעה כוללת של כ-19 מיליון שקל. המפרסמת המובילה בקטגוריה זו היא פרטנר-אורנג' עם השקעה של כ-9.4 מיליון שקל בקמפיין "לגלוש בלפטופ מכל מקום" באמצעות שלמור אבנון עמיחי. קטגוריית הביגוד במקום השלישי עם השקעה של 15 מיליון שקל והמפרסמת המובילה בקבוצה זו היא קסטרו עם השקעה של 2.6 מיליון שקל בקמפיין CITY.LOVE.STYLE של ראובני-פרידן לחורף 2010. אחריה נמצאות קטגוריות החשמל, תקשורת סלולרית, רכב פרטי, בנקים, טלוויזיות LCD ופלזמה, ארגונים ועמותות ואת העשיריה הראשונה סוגרת קטגוריית מוצרי חלב.

עמותות הסיוע פירסמו בספטמבר בכ-6.8 מיליו ןשקל

מדירוג המפרסמים עולה כי קבוצת שטראוס השקיעה את הסכום הגבוה ביותר, כ-13.6 מיליון שקל. פרטנר-אורנג' במקום השני עם וקו-אופ הריבוע הכחול במקום השלישי. אחריהן החברה המרכזית למשקאות, בזק, שופרסל, פרוקטר&גמבל, תנובה, אסם ואלקטרה מוצרי צריכה.

מדירוג המותגים עולה כי מותג האינטרנט של אורנג' במקום הראשון ואחריו נמצאת בזק עם השקעה של 8.7 מיליון שקל, בעיקר בקמפיין ההשקה של רשת NGN המהירה באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי. במקום השלישי סופר-פארם עם השקעה של 5.4 מיליון שקל. אחריה המשביר החדש לצרכן, מגה-בול, שופרסל, סלקום, פלאפון, בנק הפועלים ודיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

קטגוריה נוספת הפעילה מאד בתקופות החגים היא קטגוריית העמותות המסייעות לנזקקים. עמותות הסיוע פירסמו בספטמבר בכ-6.8 מיליון שקל ובראשן "הקרן לידידות", שפרסמה הענקת תלושי קניה לנזקקים בשופרסל באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי, וכן עמותת "לתת" שהודיעה על הענקת 200 אלף ארוחות חג באמצעות שלמור אבנון עמיחי.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, "נתון מעניין נוסף העולה מפרסום שטראוס הנו הצטרפות המשרד המתמחה בצעירים 'לעומק התודעה' אל שורות משרדי הפרסום הגדולים המייצגים את הקבוצה עם קמפיין אינטרנטי למסטיק MUST תחת הסלוגןMUST LONG LAST”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully