וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים סינים בלחיצת עכבר

ענת קם

19.10.2009 / 16:39

הרדיו הבינלאומי הסיני השיק היום אתר אינטרנט בעברית המותאם לקהל ישראלי. האתר יספק עדכוני חדשות, כלכלה, תרבות, תיירות ועוד

הרדיו הבין-לאומי של סין השיק היום את האתר האינטרנט שלו בעברית. האתר מותאם לקהל הישראלי ומצטרף לפורטל החדשות של הרדיו המציע תוכן ב-59 שפות שונות. האתר, שירכז מידע חדשותי מסין, יהווה ערוץ תוכן על המתרחש במדינה ויאפשר לראשונה בישראל לקרוא על הנעשה בסין בעברית. ההחלטה בסין על הקמת האתר גם בשפה העברית התקבלה מתוך רצון להדק את היחסים וליצור שיתופי פעולה בין המדינות בתחומי הכלכלה, התרבות והתיירות.

בנוסף לעדכוני חדשות, ניתן למצוא באתר כתבות העוסקות בסדר היום של סין, וכן כתבות מתחומי הכלכלה, התרבות, התיירות, סגנון חיים ועוד. תכני האתר מעודכנים מידי יום על ידי צוות מיוחד המורכב מסינים דוברי עברית ומישראלים, הפועלים מבייג'ין.

תחנת הרדיו הממלכתית הסינית CRI, המקבילה לקול ישראל, הוקמה בדצמבר 1941, מדובר בתחנה בינלאומית אשר מדווחת על נושאים אקטואליים מסין, בכל רחבי סין והעולם.
לאחרונה הושקו בפורטל התחנה אתרים בשש שפות, בהן בלארוסית, שוודית, יוונית, איסלנדית נורבגית ועברית.

הנשיא פרס: בשורה מצויינת לישראל"

שר המידע הסיני וואנג צ'ן שהגיע במיוחד לישראל לרגל ההשקה אמר: "בשנים האחרונות היחסים בין ישראל וסין הולכים ומתהדקים, כאשר חלה התקדמות ניכרת בשיתופי הפעולה בין ישראל וסין בתחומי הכלכלה, הפוליטיקה והתרבות. עם הקמת האתר בעברית אנחנו מייחלים לקידום שיתופי הפעולה החברתיים בין הממשלות והעמים".

לדברי סגן נשיא CRI, קסיה ג'יקסואן: "לרדיו הבינלאומי הסיני היסטוריה ארוכה של דיווח עדכני, מדויק ואובייקטיבי באמצעות אתרים ב כ- 60 שפות. אני מאמין שהקמתו של האתר בעברית תמלא תפקיד חיובי בסיוע לתושבי ישראל להבין טוב יותר את סין ומקווה שהאתר בעברית יהפוך עבור הישראלים למקור האינפורמציה הראשון ללמוד על הנעשה בסין".

גם נשיא מדינת ישראל, מר שמעון פרס, בירך על פתיחתו הרשמית של אתר האינטרנט של הרדיו הבין-לאומי בעברית. הנשיא פרס ציין כי לישראל ולסין היסטוריה ארוכה, וכי הפתיחה של אתר האינטרנט היא בשורה מצוינת לישראל. הנשיא פרס הודה לממשלת סין על הקמת ערוץ תקשורת חדש בין שתי המדינות, ואיחל הצלחה לאתר החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • רדיו CRI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully