וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק טיימס יפטר 100 עיתונאים

וואלה! ברנז'ה

20.10.2009 / 0:48

העיתון בוסטון גלוב שבבעלות חברת ניו יורק טיימס אולי ניצל, אבל במערכת החדשות של העיתון הניו יורקי צפויים פיטורים, אחרי שעובדי העיתון כבר הסכימו להפחתה של 5% משכרם

העיתון ניו יורק טיימס צפוי לפטר כ-100 מעובדי מחלקת החדשות עד סוף השנה, כך הודיע לעובדים העורך הראשי של העיתון, ביל קלר. תקציב עובדי הפרילנס של מערכת החדשות בניו יורק טיימס כבר הופחת בעבר והעובדים אף הסכימו לקיצוץ של חמישה אחוזים בשכרם, קיצוץ שעל פי הנהלת העיתון היה אמור למנוע את הקיצוצים ב-2009. בשנה שעברה כבר פוטרו 100 עובדי מערכת בעיתון.

העיתון יציע לעובדים חבילת פרישה מרצון ובמקרה שפחות מ-100 עובדים יפרשו, יאלץ העיתון לבצע פיטורים. קלר כותב לעובדים: "עד כה הצלחנו להימנע מקיצוצים שעברו על חדרי החדשות במערכות תקשורת אחרות, הניו יורק טיימס בחרה לקצץ בייצור ובעלויות כדי להגן על המערכת. גם הקיצוץ הזה ישאיר אותנו מערכת החדשות החזקה, הגדולה והאמביציוזית ביותר בארצות הברית, אם לא בעולם כולו". מערכת החדשות של הטיימס מעסיקה כיום 1,250 עובדים.

המו"ל ניו יורק טיימס הודיע לפני מספר ימים כי לא ימכור את העיתון בוסטון גלוב שבבעלותו. ארתור סולצברגר, יושב ראש החברה כתב לעובדים כי מצבו הכלכלי של הבוסטון גלוב השתפר דרמטית בעקבות תכנית ההבראה המיושמת בחודשים האחרונים. על פי דיווחים בחו"ל ניו יורק טיימס לא קיבלה הצעות אטרקטיביות לרכישת העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully