וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצועת אנימציה חדשה בערוץ 8

ענת קם

20.10.2009 / 18:52

חברת אניבום של אורי שנער בשיתוף פעולה ראשון עם חברה ישראלית: בחודשים הקרובים תשודר רצועה לילת עם סרטי אנימציה מרחבי העולם

ערוץ 8 יעלה רצועה חדשה של סרטי אנימציה בשיתוף חברת "אניבום" של נשיא קשת לשעבר אורי שנער. הרצועה שתעלה בחודשים הקרובים תציג מדי לילה בחצות אחד מתוך מבחר סרטי האנימציה שנוצרו עבור חברת אניבום, סטודיו אנימציה וירטואלי, המציע מגוון של כ-14 אלף סרטוני אנימציה קצרים. הסרטים שנבחרו על ידי ערוץ 8 יציגו יצירת אנימציה בז'אנרים מגוונים ובנושאים שונים ממדינות רבות בעולם.חברת זהו שיתוף הפעולה הראשון של אניבום עם חברה ישראלית. החברה עובדת כיום מול ענקי תקשורת כרשת פוקס ומרוול, לקוחות מקאן אריקסון, להקת רדיוהד ועוד.

אייל אופנהיים, מנהל ערוץ 8: "השקת הרצועה הלילית החדשה היא נדבך נוסף בשאיפה שלנו לפרוץ את גבולות הז'אנר הדוקומנטרי ובחינת מושגי תרבות שונים בכלים דוקומנטרים. אנו מאמינים שאנימציה היא אחד הפורמטים החדשניים והמקוריים. הייחוד של סרטי אניבום הוא בחתרנות ובתעוזה שלהם, המתאימים לרוח הערוץ יחד עם איכות התכנים המוגשים לצופינו". עוד מסר אופנהיים, כי הרצועה החדשה היא חלק מתכנים חדשים שצפויים לעלות בקרוב בלוח החדש של הערוץ, בהם תכנית האולפן החדשה שמפיקה חברת קסטינה הפקות עבור הערוץ. כמו כן ישודר סרט האנימציה המועמד לאוסקר נ"ואלס עם באשיר" שהופק בתמיכת הערוץ.

אורי שנער, מייסד אניבום, מסר: "אניבום שמחה לשיתוף פעולה עם ערוץ 8. כסטודיו וירטואלי בינלאומי פועלת אניבום בשיתוף פעולה עם אנימטורים מ-72 מדינות בעולם, אולם דווקא שיתוף הפעולה בישראל עם ערוץ 8 מרגש אותנו במיוחד. בשנים האחרונות הפכה אנימציה למרכיב חשוב בתוכן מדיה ובפלטפורמות שונות טלויזיה, קולנוע, אינטרנט, משחקי מחשב,סלולר, פרסום, מוזיקה ועוד. הכרתו של ערוץ 8 במקומה של האנימציה בעולם תאפשר לצופים בישראל הצצה לכשרון העצום של מבחר מ-8000 האנימטורים המקצועיים הפועלים במסגרת אניבום".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT8
  • אניבום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully