וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

ענת קם

21.10.2009 / 11:15

האחיין של ליברמן, חנונים שעושים סודוקו ושני עובדי בורגראנץ' שמחפשים סקס. נבחרו הזוכים במכרז הסדרות של וואלה! ו-yes

מכרז סדרות האינטרנט הראשון של yes ו-וואלה! הגיע לסיומו. בתום תהליך מיון ודירוג נבחרו שלוש הצעות שיזכו בתמיכה בהפקה בסכום של 100 אלף שקל כל אחת. הסדרות צפויות לעלות לשידור בוואלה! ובפורטלים סלולריים של yes במהלך 2010.

הסדרות הזוכות הן "ליברמן הקטן", שיצרו טל חיון וירון קוור בהפקת חיים שריר, שמציגה את אבישי, אחיינו של אביגדור ליברמן. אבישי הוא מאבטח שחולם להיות פוליטיקאי ולזכות בהערכת דודו המתכחש לקיומו. קוור הוא במאי ותסריטאי סרטים קצרים שהשתתפו בפסטיבלים בינלאומיים בחו"ל. חיון כתב וביים את הסרט הדוקומנטרי "סיבוב ההופעות האחרון שלי" בכיכובו של יוני בלוך והשתתף בכתיבת מערכונים עבור תכנית המערכונים של רשת "קצרים.

סדרה נוספת היא "כח סודוקו" סדרה בכיכובה של שלישיית חמלל"ו, מבית היוצר של דומינו גרוס ובהפקת המון הפקות של מיכאל תפוח. שלושה חברים טובים ולוזרים, מגלים יום אחד חוברת מסתורית הנותנת להם כוח על, לפתור את הסודוקו קצת יותר מהר. שלישיית חמלל"ו, "חוסר מסוגלות להפסיק להגיד וואו", הם אסי גל, תומר פישמן ועידו פרנקל שהחלו את דרכם בתכנית "פרויקט ביפ" של ערוץ הצחוק.

הסדרה השלישית היא "שוקופאי", שיצרו אבירם שקד וחי נחום בהפקת מטר הפקות. שני נערים לא יוצלחים בני 17 שעובדים בבורגר ראנץ' מנסים להשיג את הסקס הראשון בחייהם. היוצרים הם בוגרי בית הספר לקולנוע סם שפיגל.

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully