וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשבסקי: "יציאה למכרז היא פיקציה, אף קבוצה לא תתמודד"

ענת קם

22.10.2009 / 17:50

מנכ"ל ערוץ 10 הביע את חששו בשיחה עם עובדי הערוץ כי ההחלטה לצאת למכרז ביום שני, תביא את בעלי המניות של להתנער ממחויבויותיהם לערוץ

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי אמר לפני שעה קלה בישיבה עם עובדי הערוץ: "ההתפתחויות היום מחזירות אותנו לאחור ומעלות את החשש שאנו נמצאים בחלם". ורשבסקי הביע חשש כי בעקבות ההחלטה לצאת למכרז ביום שני בעלי המניות,של הערוץ יודיעו כי הם מושכים את ידם ממנו. לדבריו בעלי המניות של הערוץ טוענים כי המשא ומתן איתם נוהל בחוסר תום לב.

ורשבסקי הוסיף: "אני חייב לומר שכל המעורבים בעניין עושים את תפקידם, ואין כאן אנשים רעים, אולם היציאה למכרז היא פיקציה. אינני רואה אפשרות למפעיל אחר לערוץ 10 למעט ישראל 10. אין שום סיכוי שתימצא קבוצה שתהיה מסוגלת לעמוד בתנאי המכרז ולעלות לשידור בעוד שלושה חודשים".

מנכ"ל ערוץ 10 עדכן את העובדים כי בעת קבלת דבר ההחלטה היו בכירי הערוץ בעיצומו של דיון אסטרטגי על עתיד הערוץ לשנים הקרובות ותכנון לוח שידורים שהוא לדבריו "התגשמות חלומו הרטוב של כל רגולטור" ורשבסקי קרא לגורמים המעורבים במשא ומתן ובהם גם איגודי היוצרים לתת יד להסדר שהושג: "הוא טוב לכולם, למרות היותו קשה מנשוא לנו".

ולסיכום סיפק נחמה קטנה לעובדיו: "אנחנו יכולים להתנחם בעובדה שנכשלנו במו"מ עם מכבי תל אביב בכדורסל. לפחות מהנטל הזה ניצלנו".

בשלב זה ראוי לשמר את שוק התקשורת במתכונתו הנוכחית

חברי הכנסת כרמל שאמה ונחמן שי, מגישי הצעת החוק להארכת זיכיון ערוץ 10 מסרו היום בתגובה להחלטה לצאת למכרז: "אנו מכבדים את דעתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, אולם סבורים כי ראוי בשלב הזה להאריך את הזיכיון לערוץ 10 בשנתיים כפי שהוצע בהצעת החוק שלנו. שוק התקשורת בישראל עומד לפני מהפכה גדולה ושינויים דרמתיים, בנסיבות אלה ראוי לשמר אותו במתכונתו הנוכחית ולשלב אותו בשינוי הגדול לכשיתחולל. בכוונתנו להמשיך בהליכי חקיקה אשר נעשים על דעת משרד האוצר ומשרד התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully