וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות את האחים ג'ונאס בלייב

ענת קם

22.10.2009 / 11:26

ערוץ דיסני ישדר מדיו יום שני פרקים בסדרה וצופים אדוקים במיוחד יוכלו לזכות בכרטיס טיסה ללונדון וביקור מאחורי הקלעים בהופעה של הלהקה

ערוץ דיסני ישראל ישדר ספיישל "האחים ג'ונאס" בין התאריכים 25 ל-29 באוקטובר. בשיאו של הספיישל יזכה אחד מצופי הערוץ בכרטיס טיסה ללונדון ולכניסה להופעה של הלהקה, כולל ביקור מאחורי הקלעים.

מדי יום ישודרו שני פרקים מהעונה הראשונה של הסדרה "האחים ג'ונאס" המשודרת בערוץ דיסני. בסיום כל פרק תוזכר מילה אותה יוזמנו הצופים לרשום באזור המבצע בוואלה!. הצופה הראשון שירכיב את המשפט הנכון מכלל המילים שנאספו יזכה בפרס הגדול.

הסדרה "האחים ג'ונאס" מציגה את חייהם של שלושה אחים החברים בלהקה רוק ומנסים לנהל חיי נעורים נורמליים לצד הקריירה המוזיקלית. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בארצות הברית בקרב ילדים ובני נוער והסרט "קאמפ רוק" שציין את הופעת הבכורה של "האחים ג'ונאס" זכה להצלחה ברחבי העולם.

גיא קרני, מנהל התוכניות של ערוץ דיסני ישראל: "האחים ג'ונאס הם כיום אחת מהלהקות הגדולות ביותר בעולם וההופעה שלהם היא אירוע מלהיב ומיוחד במינו. אנו שמחים להעניק לאחד מצופי ערוץ דיסני את ההזדמנות לפגוש את שלושת האחים ולעבור חוויה בלתי נשכחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully