וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר הוכפלד עוזב את ערוץ הספורט

ענת קם

22.10.2009 / 20:35

ראש מחלקת התכניות של הערוץ והעורך הראשי של חדשות הספורט עוזב לאחר שנה בלבד בתפקיד. הוכפלד: "חוויתי תקופה מעניינת ומלאת אתגרים בערוץ"

אמיר הוכפלד, ראש מחלקת התכניות של ערוץ הספורט, הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו. הוכפלד שימש בשנה האחרונה כעורך הראשי של חדשות הספורט ובחודשים האחרונים שימש כמנהל מחלקת התכניות של הערוץ שאיחדה את מחלקת השידורים ואת חדשות הספורט. במסגרת זו היה אחראי על הפקת ערב השידורים של מכבי תל אביב ביורוליג, בעקבות רכישת זכויות השידור על ידי ערוץ הספורט, וכן על הפקת שידורי משחקי מכבי חיפה בליגת האלופות שהתקיימו בישראל.

הוכפלד מונה לתפקיד העורך הראשי של חדשות הספורט לפני שנה והחליף את אבי ברזילי. קודם לכן שימש אחראי על תחום השיווק של ההתאחדות לכדורגל מטעם חברת מכירת זכויות השידור ספורט פייב. בעבר היה העורך האחראי ומנהל התוכן של ערוצי הספורט של צ'רלטון. הוכפלד נמנה גם עם מקימי מחלקת הספורט בערוץ 10 ולפני כן ניהל את תחום הכדורסל בערוץ הספורט במשך שש שנים.

אמיר הוכפלד מסר: "חוויתי תקופה מעניינת ומלאת אתגרים בערוץ הספורט בה זכיתי לעבוד עם צוות גדול של עובדים מוכשרים ויצירתיים שבזכותם הצלחנו להצעיד את התוכן בערוץ קדימה. אני מודה לכל שותפיי לעשייה בערוץ ואני מאמין שהערוץ ימשיך להוביל ולהיות פורץ דרך בטלוויזיה בישראל".

מנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר מסר בתגובה: "אני מודה לאמיר על התקופה בערוץ הספורט ועל כישוריו התכניתיים וההפקתיים שמהם נהנה הערוץ תחת הנהגתו, דוגמת ערב השידורים המורכב של מכבי תל אביב ביורוליג והשידורים של מכבי חיפה בליגת האלופות, המופצים מישראל לכל אירופה ותחת ניהולו של אמיר זכו למחמאות רבות. אני מאחל לו המון הצלחה בהמשך ואין ספק שהוא יצליח בכל מקום אליו יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully