וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלר חומסקי פותחים חלון

עדי דברת-מזריץ

23.10.2009 / 12:16

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממשרד הפרסום מקאן אריקסון לאדלר חומסקי. העברת התקציב הינה פועל יוצא של העברת התקציב הגלובאלי של מיקרוסופט לחברת וונדרמן

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממשרד הפרסום מקאן אריקסון לאדלר חומסקי. רכישת המדיה תמשיך להתבצע דרך חברת המדיה של מקאן אריקסון, אולם אדלר חומסקי יטפלו בתקציב מבחינת הקריאייטיב.

תקציב הפרסום של מיקרוסופט ב-2009 עמד על כחצי מיליון דולר. (מחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום). העברת התקציב הינה פועל יוצא של העברת התקציב הגלובאלי של מיקרוסופט לחברת וונדרמן המשתייכת לסוכנות y&r מקבוצת wpp. קבוצת grey, המיוצגת בישראל על ידי אדלר חומסקי, נרכשה על ידי wpp לפני כשנתיים.

אמיר גיא, כיום מנכ"ל משותף באדלר חומסקי, ובתפקידו הקודם מנהל תקציב מיקרוסופט באמריקה בחברת וונדרמן, מסר בתגובה: "יש לי פינה חמה במיקרוסופט ואני שמח לשוב ולטפל בתקציב המרתק הזה. מדובר בתקציב מעניין בתקופה של טכנולוגיה ואינטראקטיב".

ממקאן אריקסון נמסר: "מיקרוסופט העולמית העבירה את תקציב הפרסום הגלובאלי אל חברת וונדרמן לפני מספר חודשים, המיוצגת בארץ על-ידי חברת lead. כחלק מהשינוי הגלובאלי, יוניברסל מקאן תמשיך לרכוש את המדיה (און ליין ואוף ליין) עבור מיקרוסופט גם בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully