וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את נווארה ג'אבר

27.10.2009 / 16:13

עורכת אתר פאנט מקבוצת המדיה הערבית "פנורמה"

גיל: 23

מה בעצם אני עושה? אחראית על הניהול השוטף של האתר ועל פיתוח אסטרטגי של תכנים בו. בין השאר, סיימנו בימים אלו את הקמת ערוץ הטלוויזיה הראשון בישראל שכולו בשפה הערבית – PanetTV. במסגרת הערוץ ישודרו תוכניות טלוויזיה שלמות בשידור חי וב-VOD. בינתיים אנחנו משדרים בערוץ כתבות אקטואליה קשה וחדשות רכות, בנוסף לתוכניות בתחום הבידור והאירוח. בהמשך נשדר גם כן מהדורת חדשות יומית בשפה הערבית ותכניות ספורט.

השכלה : תואר ראשון בתקשורת ומדע מדינה מהאוניברסיטה העברית.

תפקידים קודמים: כתבת חדשות באתר פאנט במשך שנה וחצי עד לתפקיד הנוכחי. זה היה התפקיד העיתונאי הראשון שלי ובו התאהבתי במקצוע. בתחילת 2007 קידמו אותי לתפקיד עוזרת עורך אתר פאנט במקביל לעבודתי ככתבת. את ההכשרה שלי קיבלתי מבסאם ג'אבר שהוא אנציקלופדיה שלמה למקצוע העיתונות, כאיש תקשורת במשך יותר משלושים שנה. לאחר תקופה של הכשרה, הוחלט למנות אותי לעורכת האתר.

מי פתח לך את הדלת בתעשייה? בסאם ג'אבר, העורך הראשי של קבוצת פנורמה, שלימים הפך להיות חמי. כשסיימתי תיכון התחלתי לעבוד כמרכזנית במשרדי פנורמה. מהר מאוד התאהבתי בעבודה העיתונאית והחלטתי בעקבות זאת לשנות את הכיוון האקדמי שלי מרוקחות לעיתונאות.

איפה את בעוד חמש שנים? בכל מקום עם אתר פאנט – וזה בטח יהיה בשיא עולם המדיה.

פרגני למתחרים: ערוץ אלג'זירה הוא מתחרה רציני שלנו במדינות דוברות הערבית.

מה אוכלת בצהרים? תבשילים ומאכלים ביתיים מאוד טעימים שחמותי ואימי מכינות באהבה.


(צילום: פנורמה, יח"צ)

------------------------------------------------------------------------
עובדים בתעשייה? רוצים שנכיר גם אתכם? פנו אלינו במייל: Whoareyou@walla.net.il וציינו שם, תפקיד ומספר טלפון ליצירת קשר. מתעצלים להעתיק? הקליקו על הלינק המצורף למטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully