וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני כלכלי

ענת קם

28.10.2009 / 11:25

אורן אהרוני מצטרף לדסק הכלכלה של חברת החדשות של ערוץ 2 הוא יחליף את אילן ליזרוביץ' ויסקר את תחומי הצרכנות והנדל"ן ואת שוק ההון

אורן אהרוני מונה לתפקיד הכתב הכלכלי של חדשות ערוץ 2. אהרוני, 33, יחליף את אילן ליזרוביץ שהודיע על עזיבתו בימים האחרונים וצפוי להתמנות לדובר שר התחבורה ישראל כ"ץ. אהרוני החל את דרכו בחברת החדשות בשנת 2001 כתחקירן בתכניות "שש עם" ו-"פגוש את העיתונות", אותה ערך בהמשך. מאז 2005 הוא מסקר את תחומי התחבורה והתעופה עבור המהדורה המרכזית.

אהרוני יתחיל בתפקידו בימים הקרובים ויסקר את שוק ההון, צרכנות, נדל"ן ובנקאות. הוא יצטרף לדסק הכלכלה של חברת החדשות, שכולל את קרן מרציאנו שמגישה את תכנית הכלכלה "תכנית חיסכון" ומסקרת את משרד האוצר, רשות המסים ובנק ישראל ואת דרור גלוברמן, אשר החל באחרונה לסקר את תחומי הטכנולוגיה, ההיי-טק והטלקומוניקציה.

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס מסר: "אורן אהרוני הוא מהעיתונאים הבולטים והמוכשרים של חדשות ערוץ 2 והפקדתו על תחומי סיקור חשובים אלה ממחישה את החשיבות והמרכזיות של הנושאים הכלכליים בעינינו. אני בטוח שאהרוני ימשיך לתרום מניסיונו הרב למהדורה המרכזית, לתכנית חיסכון ולשאר תכניות החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully