וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל ברמן ואביעד קיסוס נפרדים מרדיו תל אביב

ענת קם

28.10.2009 / 14:55

השנים ניהלו לאחרונה משא ומתן עם הנהלת הרדיו לגבי המשך דרכם בתחנה, אולם הצדדים החליטו להיפרד. קיסוס וברמן צפויים להצטרף לרדיו 99 שבבעלות אלי עזור ודודי ויסמן

טל ברמן ואביעד קיסוס יפרדו בחודש הבא מרדיו תל אביב. השניים מגישים את תכנית הבוקר של התחנה מזה שבע שנים והתכנית זוכה לנתוני האזנה גבוהים בסקר TGI ולשיתופי פעולה מסחריים רבים. לאחרונה ניהלו ברמן וקיסוס משא ומתן לגבי המשך דרכם בתחנה אולם בסופו של דבר החליטו הצדדים להיפרד. השניים צפויים להצטרף לרדיו 99 שבבעלות קבוצת רדיו ללא הפסקה.

זמן קצר לאחר זכייתו של רדיו תל אביב במכרז הרשות השניה לפני מספר חודשים שינתה התחנה את פניה. מלוח השידורים ירדו תכניותיהם של דן תורן ושרון מולדאבי, כמו כן ירדה תכנית האקטואליה של רינה מצליח ודן שילון וכעת מתבסס רובו של לוח השידורים על מוזיקה. בתחילת ספטמבר עזב גם מנהל התכניות של התחנה לירון תאני ובתחילת השבוע הודיע שי בן מאור מנכ"ל התחנה על עזיבתו.

מקורב להנהלת הרדיו אמר לוואלה! ברנז'ה, כי התחנה שתפעל בתקופת הזיכיון החדשה הא תחנה שונה לחלוטין מזו שפעלה עד כה. לוח השידורים שהוגש לרשות השניה במכרז ושעל פיו הוענק הזיכיון שונה מלוח השידורים הנוכחי. כמו כן, במכרז התחייבה הקבוצה רק על שני נושאי משרה, יושב ראש דירקטוריון ומנכ"ל, ומאחר שהמנכ"ל שי בן מאור הודיע על עזיבתו ולא הועזב על ידי בעל המניות הדבר תקין.

גורם ברשות השניה התייחס לשינויים בלוח השידורים של התחנה ואמר: "צריך לחכות לתקופת הזיכיון הבאה שתתחיל בינואר 2010, לראות מה הם יגישו בלוח השידורים ואם זה מתאים למה שהם הגישו במכרז. לא הוגש עדיין לוח שידורים לתקופת הזיכיון החדשה לאישור ועדת הרדיו. התחנה לא כותבת טאלנטים בהצעה במכרז, הם כותבים 'תכנית מוזיקה עברית', לא מי עורך ומי מגיש, וכל עוד יש תכנית מוזיקה עברית זה לא משנה. גם בסוגיית המנכ"ל, אם המנכ"ל רוצה ללכת מותר לו ללכת, ובלבד שמי מחליף אותו לא נופל ממנו ביכולותיו. אין לו שום תקופת התחייבות. לא היה מצג שווא, זה לא שהביאו מנכ"ל כדי לזכות במכרז ואחר כך פיטרו אותו".

מרדיו תל אביב נמסר: "אנו מבקשים להודות לטל ואביעד על שבע שנים משותפות ונפלאות ולאחל להם הצלחה בכל אשר יפנו". טרם התקבלה תגובת קיסוס וברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully