וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר שלום מחרים את כנס התקשורת בדימונה

ענת קם

1.11.2009 / 1:38

השר לפיצוח הנגב והגליל ביטל את השתתפותו בכנס בגלל השתתפותו של העיתונאי השוודי דונלד בוסטרום: "מדובר בחציית קו אדום שאין אני מעוניין לקחת בו חלק"

המשנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום ביטל את השתתפותו בכנס דימונה לתקשורת בעקבות השתתפותו של העיתונאי השוודי דונלד בוסטרום, שפרסם לאחרונה כי חיילי צה"ל סחרו באיברי פלסטינים. השר שלום אף הודיע על משיכת התמיכה הכספית של משרדו בכנס, תמיכה העומדת על 200 אלף שקלים. לדברי השר שלום, "אני לא מוכן להיות שותף בכנס שנותן במה לאוייב ישראל כמו דונלד בוסטרום. כשר לפיתוח הנגב והגליל לא אתן יד להשתתפות או תמיכה כספית בכנס שבו משתתף אדם שהעליל עלילת דם על מדינת ישראל וחייליה. מדובר בחציית קו אדום שאין אני מעוניין לקחת בה חלק או לתמוך בה כספית".

בהפקת הכנס מאמינים בחשיבות האירוח של בוסטרום. ראש עיריית דימונה, מאיר כהן, אמר בתגובה להחלטת השר: "אני מכבד את החלטת השר, רק צר לנו שהודעתו הגיעה ברגע האחרון למרות שמשרדו היה מעודכן בפרטי הכנס לאורך כל הדרך. אני לא מכיר ולו אדם אחד בישראל שלא רתח מזעם על פרסום ההכפשות השקריות של העיתון השוודי על חיילי צה"ל. הכנס לא נותן במה להכפשות, שהרי אלה כבר הופצו בכל העולם, אלא נותן במה לביקורת על הכתבה הזו".

באשר להסרת התמיכה הכספית, מאחר שהסכום כבר הועבר לרשות לפיתוח הנגב וההסכמים עם נותני השירות כבר נחתמו, ההודעה לא צפויה להוביל לביטול הכנס. בנוסף, שאר נותני החסות לכנס הודיעו כי יכסו את ההפרש אם יידרשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully