וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלפנו את לבני בגלל פורנוגרפיה תקשורתית"

ענת קם

2.11.2009 / 16:22

יושבת ראש הרשות השניה אמרה את הדברים בכנס התקשורת בדימונה. יצחק לבני בתגובה: "במקום להגן על נציגי הציבור מפני בעלי ההון, היא חיפשה לעצמה תירוצי שווא ויצרה עימות איתי"

"לפני שנתיים החלפנו את יושב ראש חברת החדשות בגלל פורנוגרפיה תקשורתית", כך אמרה היום (שני) יושבת ראש הרשות השניה נורית דאבוש, בכנס התקשורת שהתקיים בדימונה והתייחסה ליושב ראש הדירקטוריון לשעבר יצחק לבני. "נינט עושה קרחת שבע דקות בערוץ 2 זה פורנוגרפיה, כוכב נולד שבע דקות זה פורנוגרפיה. כשאתם מקדמים תכניות בזמן חדשות זו פורנוגרפיה", אמרה דאבוש למנכ"לי חדשות 10 ו-2 שהשתתפו גם הם בדיון.

לבני, שהודח מתפקידו לפני כשנתיים במהלך שנוי במחלוקת, אמר לוואלה! ברנז'ה בתגובה לדבריה של דאבוש: "אני שומע בפעם הראשונה שזו הסיבה לכך. נורית דאבוש החליפה אותי בגלל פחדנות מקצועית שלה ובגלל כישלון שלה בהבנת הדרך הנכונה לנהל את הרשות השניה. במקום להגן על נציגי הציבור מפני בעלי ההון, כפי שהייתה צרכיה לעשות, היא חיפשה לעצמה תירוצי שווא ויצרה עימות איתי שאפילו בית המשפט העליון הבין נכוחה".

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 הגיב בדיון לדבריה של דאבוש ואמר: "את אומרת את זה כי הרגולטור צריך להגיד את זה. בעיניי כתבה על שדרן הרדיו אליקו היא לגיטימית וכך גם נינט. מזל שאת לא עורכת חדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully