וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופר איטו אבירם מצטרף ל-mogobe

וואלה! ברנז'ה

2.11.2009 / 9:29

יכתוב סיפור בהמשכים, שיתעדכן מספר פעמים בשבוע ובו ישתתפו דמויות מהאתר. יעל טרם אישרה את השתתפותה

הסופר איטו אבירם מצטרף לצוות פיתוח התוכן של אתר הילדים mogobe. אבירם יסייע בכתיבה וייעוץ בפרויקטים קיימים. במרכז שיתוף הפעולה יעמוד סיפור בהמשכים אשר ייכתב על ידי אבירם, ובו חבורת דמויות מהאתר. הסיפור יתעדכן מספר פעמים בשבוע, וחלקים ממנו ישפיעו באופן ישיר על הנעשה בעולם הווירטואלי של האתר.

מטרת הפרויקט היא להחיות את חווית הקריאה בקרב ילדים, תוך הענקת אפשרות לגולשים הצעירים לקחת חלק פעיל בעלילה ואפשרות לפגוש את גיבורי הסיפור, בתוך העולם הווירטואלי. בנוסף, יוכלו הגולשים לקבוע את המשך הסיפור על ידי הצבעה אשר תתקיים בפורום האתר.

איל שמי, מנכ"ל קבוצת mogobe מסר: "אנו מאמינים מאוד בשיתוף הפעולה החדש, שנרקם בימים אלה. איטו יסייע לנו בעזרת יכולת הכתיבה המופלאה שלו וניסיונו הרב שצבר בניהול מערכות עיתוני ילדים ונוער, ואנו, עם יכולות הטכנולוגיה שלנו, נוכל לפתח פרויקט תוכן חדיש, יוצא דופן ומרתק, עבור הגולשים הצעירים שלנו."

איטו אבירם מסר: "החיבור ביני לבין העולם של mogobe היה מיידי. הסיפור, שכבר התחלתי בכתיבתו, הופרה ומופרה תדיר על ידי הדמויות של האתר וההתנהלות של הילדים במשחק. אני בטוח שהשילוב של עידוד קריאה, יחד עם משחק וירטואלי, יחזק בקרב הילדים את הרצון לחוות את חווית הקריאה, באופן תכוף ובהנאה גדולה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully