וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כך

ענת קם

3.11.2009 / 17:58

תשדיר בו מזמין חבר הכנסת מיכאל בן ארי את הציבור להשתתף באזכרה למנהיג כך מאיר כהנא יוסר משידור בקול ישראל בעקבות בקשת שלום עכשיו

רשות השידור תסיר מקול ישראל תשדיר בו מזמין חבר הכנסת מיכאל בן-ארי (האיחוד הלאומי) את המאזינים לאירוע אזכרה למנהיג תנועת כך מאיר כהנא. התשדיר הוסר בעקבות פניה של תנועת שלום עכשיו למנכ"ל הרשות מוטי שקלאר.

תנועת שלום עכשיו טענה כי התשדיר הינו בעל מסר פוליטי שנוי במחלוקת. יריב אפנהיימר, מזכ"ל התנועה, אף ציין בפניה לשקלאר כי בעבר פסלה הרשות תשדירים מטעם גורמים המזוהים עם השמאל בטענה שמסרם פוליטי.

מרשות השידור נמסר: "שידור הזמנה לאזכרה של מאיר כהנא בקולו של חבר הכנסת מיכאל בן ארי מעלה חשש שברצון המפרסם לעורר מחדש דיון ציבורי ברעיונותיו של הרב כהנא, מייסד התנועה 'כך', אשר חרטה על דגלה בין היתר את רעיון הגירוש של ערביי ישראל ואשר הוצאה אל מחוץ לחוק, בעיקר נוכח מה שהתרחש באזכרה שנערכה שנה שעברה. זאת ועוד, לאור פסיקת בית המשפט העליון בשבתו כבג"צ שניתנה ב-28 באוקטובר נקבע כי על הרשויות 'לפרש בצמצום כל דריסת רגל לנושאים פוליטיים בפרסומות המסחריות, על ידי בדיקתו בשבע עיניים באשר לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully