וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומת ה-1 בחודש ספטמבר: בזק NGN

ענת קם

4.11.2009 / 15:29

הפרסומת, באמצעות המשרד אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכתה ב-71 נקודות, 21% עבור תרומה למותג ו-29% עבור קריאטיביות

הפרסומת הזוכה ב "1 בחודש" לחודש ספטמבר היא הפרסות של בזק NGN - העיר עטופה בנייר, כך עולה מניתוח משאל שערך מכון המחקר "מותגים" בקרב חברי איגוד השיווק הישראלי. הפרסומת, באמצעות המשרד אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY זכתה ב-71 נקודות, 21% עבור תרומה למותג ו-29% עבור קריאטיביות.

במקום השני בדירוג הפרסומות נמצאת הפרסומת לגלישה בכל מקום של אורנג' המציגה שולחן עבודה המורכב מאייקונים בטבע של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 67 נקודות' 19% עבור תרומה למותג ו-29% עבור קריאטיביות. במקום השלישי נמצאת הפרסומת לשיחות בין לאומיות של 012-סמייל המציגה את אייל קיציס בהודו של פרסום גלר נסיס Leo Burnett, עם 57 נקודות, 19% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.

פרסומות נוספות בדירוג הן קמפיין ארוחות החג של עמותת לתת עם השולחנו הריקים בככר רבין, קמפיין קסטרו בעיר עם ספת וינטאג', קמפיין TNT עם מסכות השפעת, קמפיין אורביטמנטה - רגע לפני אתגר, קמפיין ללין עם יעל בר זהר שיוצאת מקופסה והפרסומת למסטיק מאסט המציג מסטיק כועסת על בחור.

ועדת ה-"1 בחודש" של איגוד השיווק הישראלי כוללת מפרסמים, יועצי שיווק, אנשי מחקר, אנשי פרסום וקריאייטיב. הועדה מקבלת מדי סוף חודש את רשימת כל הפרסומות ששודרו באותו חודש, ובוחרת את עשר הפרסומות הטובות ביותר. פרסומות אלו מועברות לחברי איגוד השיווק הישראלי הבוחרים פרסומת אחת בשני פרמטרים, קריאטיביות ותרומה למותג. מכון המחקר "מותגים" משקלל את הדירוג שקיבלה כל פרסומת ומכריז על הפרסומת הזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully