וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה אחרת?

וואלה! ברנז'ה

6.11.2009 / 2:12

דיווחים בארצות הברית טוענים כי אופרה ווינפרי תיפרד מרשת ABC עם תום החוזה הנוכחי שלה ב-2011, בחברת ההפקה של תכניתה מכחישים כי התקבלה החלטה בנושא

האם אופרה ווינפרי תעזוב בקרוב את רשת ABC? אתרי אינטרנט בארצות הברית מדווחים כי תוך פחות משנתיים, עם תום החוזה שלה בספטמבר 2011, תיפרד ווינפרי מהרשת שם משודרת תכניתה מזה שנים רבות (התכנית מופצת בסינדיקציה על ידי CBS), אולם דובר מטעם חברת ההפקה של התכנית אמר לוול סטריט ג'ורנל כי ווינפרי טרם קיבלה החלטה בנושא וכי היא תפרסם הודעה באשר להמשך דרכה עד לסוף השנה.

על פי פרסומים ברשת ווינפרי צפויה להודיע בקרוב כי היא תעזוב את ABC עם תום החוזה שלה ותתרכז בהשקת OWN - Oprah Winfrey Network, רשת כבלים בשיתוף עם תאגיד התקשורת דיסקברי. עזיבה של ווינפרי תהיה מכה קשה לרשתות הגדולות שסובלות מירידה בצפיה ומבריחת מפרסמים לרשתות הכבלים. מ-CBS נמסר לוול סטריט ג'ורנל כי דבר לא השתנה וההחלטה בידיה של אופרה: "אם היא תחליט להמשיך עם התכנית, נשמח לעשות איתה עסקים".

התכנית משודרת זו העונה ה-24, ועל פי נתוני נילסן זוכה לכ-7.1 מיליון צופים. מדובר בתכנית הנצפית ביותר בשעות היום. ווינפרי זכתה ב-33 פרסי אמי לשידורים בשעות היום והנחשבת לאחת הנשים המשפיעות והעשירות ביותר בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully