וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמור אבנון עמיחי זכו בפרס בפסטיבל לונדון לפרסום

איילה צורף

8.11.2009 / 12:40

המשרד קיבל את הפרס על קמפיין "הספק" של הועד למלחמה באיידס. יו"ר התחרות: "התשדיר גרם לכולנו להסתכל על פוטנציאל הפרסום ברדיו בדרך אחרת"

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זכה בפרס ה-grand lia, אחד מ-4 הקמפיינים שהגיעו למקומות הראשונים בקטגוריות השונות, בפסטיבל לונדון לפרסום. הפרס הוענק לקמפיין הרדיו "הספק" שהופק עבור הועד למלחמה באיידס ושודר בתחנות הרדיו בישראל. על פי נתונים שפירסמה הנהלת התחרות, השנה חולקו רק ארבעה פרסי grand lia מבין כ-13 אלף עבודות שהוגשו לתחרות מ-78 מדינות.

הקמפיינים הנוספים שזכו בפרס זה הם: burger king's whopper sacrifice - קמפיין האינטרנט של קריספין פורטר בוגוסקי (ארה"ב), "best job in the world" - קמפיין חוצה המדיות של משרד הפרסום האוסטרלי ספיינטניטרו עבור לשכת התיירות של האי קווינסלנד, וקמפיין פיאט "אקו-דרייב" הבריטי.

הקמפיין הוא תשדיר רדיו של הועד למלחמה באיידס, ששודר בו זמנית בתחנות הרדיו האזורי, בקול ישראל, בגלי צה"ל ובגלגל"צ. התשדיר הציג את "הספק" אשר מופיע לאחר קיום יחסי מין לא מוגנים. הדמות הטרידה את המאזינים וביקשה מהם לנסות להעביר תחנה במטרה להיפטר ממנה, אך לא משנה לאיזו תחנה העבירו, לא הצליחו המאזינים להיפטר מהדמות הטורדנית.

לדברי נשיאת הפסטיבל ברברה לוי: "אנחנו שמחים שסוכנות ישראלית הצליחה לזכות בפרס כה נחשק. התשדיר הרשים את השופטים בכך שעשה משהו שלא נעשה קודם לכן ברדיו. זה גרם לכולנו להסתכל על פוטנציאל הפרסום ברדיו בדרך אחרת".

בנוסף לפרס זה, הוענק לקמפיין גם פסלון זהב ופסלון כסף בשתי קטגוריות שונות במדיום הרדיו. עבודה נוספת של המשרד באינטרנט - מחיקת הטוקבקים של קולגייט - זכתה גם היא בפסלון הארד בקטגוריית הדיגיטל. הזכיות בתחרות ממקמות את שלמור-אבנון-עמיחי במקום הראשון מבין כל 184 משרדי הרשת של y&r.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully