וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר נבחר ליו"ר ועדת העורכים

ענת קם

8.11.2009 / 14:49

מנכ"ל רשות השידור, שיחליף בתפקיד את דורון גלעזר אמר לוואלה! ברנז'ה: "עולה שיש הרבה אינטרסים משותפים וצריך להחזיר את הכוח לוועדה"

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר נבחר הבוקר ליושב ראש ועדת העורכים, בישיבה שהתקיימה בבית סוקולוב בתל אביב. שקלאר, מנכ"ל הרשות בשלוש השנים האחרונות, נבחר פה אחד על ידי הנציגים שנכחו בדיון ויחליף את דורון גלעזר שהיה יושב ראש הועדה מאז מרץ 2008. בדיון היום השתתפו גלעזר, היום עורך "עובדה", מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס, עורך מעריב יואב צור, עורך ישראל היום עמוס רגב, מזכיר הועדה אלטר ולנר, מנהל קול ישראל אריה שקד, מנהל הטלוויזיה ברשות השידור משה מצליח, עורך הג'רוזלם פוסט דיוויד הורוביץ והפרשן המדיני של הארץ אלוף בן.

בדיון הוזכרו שני מרכיבים עיקריים בתפקיד ועדת העורכים, הכוללים שמירה על האינטרסים המשותפים של כלי התקשורת וקידום מינוי יושב ראש קבוע לועדת השלושה, השותפה לועדת העורכים ולצנזורה בערעורים של כלי תקשורת על איסור פרסום של הצנזורה. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר שקלאר כי "מבחינת עולם התקשורת על כל ענפיו והאינטרסים של כל מדיה ומדיה עולה שיש הרבה אינטרסים משותפים וצריך להחזיר את הכוח לוועדה. נכון יהיה לכנס אותה אחת לתקופה כדי להתמודד עם האיומים על חופש העיתונות".

תפקידי ועדת העורכים הם לשמש מסגרת לחילופי דעות ולקביעת עמדה בנושאים שיש בהם עניין משותף, לשמוע מידע משרים ונציגי מוסדות ציבור ולייצג את כלי התקשורת המאוגדים בוועדה בעניינים שהוועדה תחליט עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully