וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ליגת העל ישודרו בצ'רלטון עד לינואר 2010

ענת קם

8.11.2009 / 16:16

בית המשפט החליט להאריך את התקופה בה מחויבת צ'רלטון לשדר את המשחקים בחודשיים. במהלך תקופה זו על החברה להגיע להסדר בבוררות עם ההתאחדות לכדורגל

צ'רלטון תשדר את משחקי ליגת העל בכדורגל עד ה-17 בינואר. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בדיון שהתקיים היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת ההליך המשפטי המתנהל בין צ'רלטון וההתאחדות לכדורגל, הוחלט להאריך את התקופה בה מחויבת צ'לרטון לשדר את המשחקים בחודשיים. במהלך תקופה זו על שני הגופים להגיע להסדר בבוררות המתנהלת באשר למחלוקות הכספיות בין הצדדים על הסכום שתשלם צ'רלטון עבור זכויות השידור של המשחקים שאינם המשחק המרכזי. את צ'רלטון ייצג עורך הדין ראובן בכר ואת ההתאחדות ייצג עורך הדין ברוך כצמן.

צ'לרטון הודיע בקיץ האחרון כי תפסיק לשדר את המשחקים ואף דרשה פיצוי כספי מההתאחדות עבור זכויות השידור שרכשה. בתחילת יולי הגישה ההתאחדות תביעה בסך 12 מיליון שקל נגד צ'רלטון, שמצדה השיבה בתביעה בגובה 42 מיליון שקל, בדרישה לפיצוי על הזכויות שרכשה בשל הידרדרות מצבה של הליגה. בית המשפט הורה אז לצ'רלטון להמשיך ולשדר את המשחקים עד ל-11 בנובמבר.

בחודש אפריל 2009 מונתה השופטת בדימוס גבריאלה דה ליאו-לוי לבוררת בין הצדדים. על פי החלטות בית המשפט מיולי ומהיום, צ'רלטון תמשיך לשדר את המשחקים עד להכרעה בבוררות.

בהתאחדות לכדורגל אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully