וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקן פינת קרליבך

ענת קם

9.11.2009 / 20:22

התחדשו המגעים בין עיתון הארץ לעיתון מעריב בנושא שיתוף פעולה בתחומי ההפצה והלוגיסטיקה. שיתוף פעולה תכני אינו על הפרק. מו"ל מעריב עפר נמרודי: "לא היה ולא נברא, אין משא ומתן"

מעריב והארץ חזרו לאחרונה לדון בשיתוף פעולה אפשרי בתחומי ההפצה והנושאים הלוגיסטיים-מסחריים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בשבועות האחרונים מתקיימים מגעים בין הצדדים, אולם מדובר כעת בבדיקות ראשוניות בלבד. שיתוף הפעולה הנידון בשלב זה הוא תפעולי בלבד ואינו כולל חלוקת תכנים.

המגעים כעת הם סיבוב שני במשא ומתן בין העיתונים, שהתנהל במשך חודשים ארוכים במהלך 2008 והגיע עד למעורבות משרד רואי החשבון KPMG-סומך-חייקין בהערכת שווי העיתונים לקראת שיתוף הפעולה, שאף זכה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים. המגעים באותה שנה לא הניבו פירות ובהמשך אף נתגלע סכסוך בין העיתונים, לאחר שמעריב איים בתביעה נגד הארץ בטענה שהוא מנסה לפגוע בו ובעסקיו באמצעות שורה של ידיעות מגמתיות בעיתון הכלכלי TheMarker מבית הארץ.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה מעריב החל לפני מספר חודשים במשא ומתן גם עם העיתון הכלכלי גלובס לקראת שיתוף פעולה תכני בתחום העסקים, על מנת לשפר את תחרות שני הגופים מול ידיעות אחרונות-כלכליסט והארץ-TheMarker, וכן לחזק את היערכות מעריב למוסף סוף השבוע של ישראל היום שצפוי לצאת לראשו בעוד כעשרה ימים.

מו"ל הארץ עמוס שוקן אישר את הפרטים. גורמים בכירים במעריב מסרו כי אינם מכירים משא ומתן מסוג זה ומו"ל העיתון עפר נמרודי מסר כי "לא היו דברים מעולם. אין שום משא ומתן". מנכ"ל גלובס איתן מדמון סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully