וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול עושה עסקים עם אסם ובזק

איילה צורף

10.11.2009 / 11:44

אסם תשלם 1.5 מיליון שקל על חסות בלעדית למותג ביסלי באתר האח הגדול. בזק משלמת 2 מיליון שקל על תוכן שיווקי

תוכנית האח הגדול עוד לא התחילה, וקשת כבר סופרת את ההכנסות מחסויות ותוכן שיווקי. החברה סגרה שתי עסקות גדולות - האחת על מסך הטלוויזיה והשניה באתר התוכנית באינטרנט.

אסם לקחה את החסות הבלעדית על אתר התוכנית ותשלם 1.5 מיליון שקל עבור נוכחות קבועה של דמויות "ביסלי" ו"גריל" של מותג החטיפים. הדמויות ישולבו בעמודים, יקפצו בין החלונות השונים ויערכו פעילות בתוך האתר.

בקשת אישרו את הנתון הכספי ואמרו כי "מדובר באחת מעסקות האינטרנט הגדולות של השנה האחרונה". מהזכיינית נמסר כי "מדובר בפרויקט חסר תקדים, שנבנה על ידי המחלקה הטכנולוגית של מאקו בשיתוף אסם, שתקדם דרך האתר את המותג ביסלי, ושבאמצעותו ישולבו דמויות ביסלי בטכנולוגיות מתקדמות המופיעות לראשונה באתר".

כמו כן, הדמויות יעלו על המסך של השידור החי מתוך האח הגדול, במצבים בהם הדיירים יצטרכו להשיב את הסדר על כנו. באסם ינסו לחבר את הפעילות הזו לפעילות המותג ברשתות החברתיות. בין הכלים שפותחו יופיע כפתור "ביסלי", באמצעותו ניתן יהיה להתחבר לחברי הקבוצה בפייסבוק, טוויטר ומסנג'ר.

במקביל חתמה גם בזק - זו העונה השלישית - על חסות תוכן שיווקי כוללת לפרסום המותג שלה בתוך בית האח הגדול. גם בשנה שעברה, בשתי העונות ששודרו, היתה בזק נוכחת על המסך תוך כדי שידור התוכנית בפרסום סמוי.

עסקה זו עומדת על 2 מיליון שקל לעונה. סמנכ"ל השיווק של בזק, רן גוראון, הצהיר בעבר כי בחברה החליטו להגדיל את תקציב התוכן השיווקי בטלוויזיה ולנסות לשלב את המותג בזק בכל מקום שיש לו רלוונטיות למסר השיווקי של בזק - תקשורת בתוך הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully