וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל צבעי הקשת ובעיקר כתום

ענת קם

10.11.2009 / 11:53

שיתוף פעולה בין mako לתפוז: פורומים של תפוז יופיעו באתר קשת במיתוג משותף ויחליפו את פלטפורמת הפורומים של האתר

אתה תוכן הגולשים תפוז חתם השבוע על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אתר MAKO של קשת. במסגרת ההסכם יופיעו הפורומים של תפוז ב-MAKO במיתוג משותף ויחליפו את פלטפורמת הפורומים של קשת. כמו כן הפורומים הרשמיים של תכניות קשת, ערוץ ביפ וערוץ 24 יאוחדו עם הפורומים הפועלים בתפוז ויופיעו בתצורה אחידה הן בתפוז והן ב-MAKO. בנוסף, באתר הוידיאו FLIX מבית תפוז ייפתח ערוץ ייעודי ל-MAKO ובו יופיעו קטעי וידיאו מהאתר.

MAKO מבית קשת ציין לאחרונה שנה לפעילותו. האתר מציג תוכן מקורי, קטעי וידיאו מתכניות קשת ואת תכני האינטרנט של חברת החדשות של ערוץ 2. לאחרונה חתם MAKO על הסכמי שיתוף פעולה שונים, בין השאר עם מדריך האתרים netex, אתר מיפוי הטוקבקים TBK, פורטל החדשות הערבי המוביל PANET והמילון המקוון מורפיקס. תפוז הוא אתר תוכן הגולשים הגדול בישראל, ובו מאות פורומים, בלוגים וקומונות וכן אתר שיתוף קבצי הוידיאו FLIX.

דן חן, מנכ''ל תפוז: ''תפוז גאה ושמחה לשתף פעולה עם קשת ו-MAKO. לתכניות הכי טובות בטלוויזיה מגיעה מערכת הפורומים והקהילות הכי טובה באינטרנט. שיתוף הפעולה יעשיר את היצע התכנים של MAKO ומצד שני יעשיר את הפורומים של תפוז ואת אתר FLIX בתכנים המצוינים של קשת ו-MAKO".

יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של MAKO מסר: "אמנם בנגזרת מסוימות MAKO ותפוז הן חברות מתחרות, אך בבסיס פעילותן יש שוני מהותי, ובחיבור כזה אנו מקווים לגלות שהחוזקות של שני האתרים עושות טוב לכל הצדדים המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully