וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי המקפץ

ענת קם

11.11.2009 / 16:30

פרשן מעריב לענייני ערבים ג'קי חוגי מצטרף לגלי צה"ל ויחליף את שימרית מאיר כפרשן לענייני פלסטינים והעולם הערבי. בתחנה הצבאית מחפשים כעת כתב כלכלי

כתב ופרשן מעריב ג'קי חוגי עוזב את העיתון ומצטרף לגלי צה"ל במקומה של הכתבת לענייני ערבים שמרית מאיר. חוגי יעבוד ככתב ופרשן לענייני פלסטינים והעולם הערבי ויכנס לתפקידו בעוד כחודש.

ג'קי חוגי מסקר את העולם הערבי עבור מעריב מזה 11 שנה. הוא החל את דרכו ככתב צבאי בעיתון "במחנה". לאחר שחרורו החל לעבוד ברשת המקומונים ידיעות תקשורת שהחלה אז את פעילותה ככתב מגזין וכעורך החדשות של המקומון "על השרון".
חוגי הוא בעל תואר שני בהצטיינות בהיסטוריה של המזרח התיכון מאוניברסיטת תל אביב ומרצה לעיתונות באוניברסיטה הפתוחה. כמו כן, מפרסם חוגי טור קבוע בנושאי העולם הערבי בעיתון "במחנה".

חוגי זכה לאחרונה בפרס העיתונאות של המרכז העולמי של ארגון "בני ברית" לשנת 2008 על מצוינות בסיקור התפוצות. כמו כן, בשנת 2007 זכה בפרס העיתונות השנתי מטעם "קרן המאה הבאה" היושבת בלונדון על כתיבה עיתונאית המעודדת הבנה בין עמים.

בתחנה הצבאית תרים כעת אחר כתב כלכלי במקומו של מתן חודורוב שיעזוב את התחנה בעוד כחודש וישמש כתב כלכלי בחדשות 10 במקומה של נעה קולפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully