וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונדיאל על המדף

ענת קם

11.11.2009 / 17:04

רשות השידור תציע חבילה של 18 משחקים מגביע העולם בכדורגל תמורת מחיר התחלתי של 5.5 מיליון שקלים. ערוץ 1 ישדר את חצאי הגמר והגמר

רשות השידור תפרסם מחר (חמישי) מכרז המזמין גופי שידור להציע הצעות עבור רכישת זכויות שידור ממשחקי גביע העולם בכדורגל שיתקיים בקיץ 2010 בדרום אפריקה. המתמודדים במכרז יוכלו לרכוש חבילת זכויות שידור של 18 משחקים במחיר מינמלי של 5.5 מיליון שקל.

הזכיין שייבחר יחוייב על פי דרישת הרשות לשדרו בערוץ פתוח ללא תשלום נוסף. דרישה זו נגזרת מדרישת איחוד רשויות השידור האירופי (EBU) שרכש את זכויות השידור ממארגני הטורניר, לפיה כי כל המשחקים ישודרו בערוצים פתוחים. הדרישה נובעת ממקרים רבים שאירעו בשנים האחרונות של גופי שידור שדרשו תשלום נוסף עבור צפייה במשחקים - כולל ישראל, בה דרהש חברת צ'רלטון תשלום נוסף עבור הצפייה במונדיאל 2006.

לערוץ 1יישארו 46 משחקים לשידור, בהם משחק הפתיחה, חצאי הגמר והגמר. משלב רבע הגמר הזכיין הזוכה יוכל לשדר שני משחקים מתוך ארבעה ובשלב שמינית הגמר שלושה משחקים מתוך שמונה. הזוכה יוכל לשדר את המשחקים בשידור חי גם באתר האינטרנט שלו ותמורת תשלום נוסף ניתן יהיה לרכוש גם זכויות שידור ב-HD של החבילה הנרכשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully