וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני לרר מתקדם

ענת קם

15.11.2009 / 11:59

סמנכ"ל הכספים של ערוץ 9 מונה למשנה למנכ"ל הערוץ. ליאוניד בלחמן: " אחת המשימות העיקריות הניצבות בפניו היא לחזור לרווחיות כבר ב-2010"

סמנכ"ל הכספים של ערוץ 9 דני לרר מונה למשנה למנכ"ל הערוץ, כך הודיע היום המנכ"ל לאוניד בלחמן. לרר, 45, מכהן כסמנכ"ל הכספים של הערוץ מיום הקמתו ב-2002. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר MBA מאוניברסיטת תל אביב. בעבר כיהן כיועץ בכיר בחברה המתמחה בייעוץ כלכלי ושיווקי.

מנכ"ל הערוץ לאוניד בלחמן מסר: "פעילותו של דני כסמנכ"ל כספים שזורה כחוט השני בצמיחתו של הערוץ בשבע השנים בהן הוא קיים. אחת המשימות העיקריות הניצבות בפניו עם כניסתו לתפקיד היא לעמוד ביעד אותו הצבנו לעצמנו לשנת 2010, לחזור לרווחיות ולסיים את השנה ברווח של למעלה משלושה מיליון שקל. בפועל מוטלת על דני אחראיות לחלק ניכר מהפעילות המסחרית והפיתוח העסקי של הערוץ. אני מאחל לו הצלחה ובטוח שיעמוד בהצלחה בכל המשימות".

דני לרר אמר היום: "אני מודה על האמון הרב שניתן בי עם כניסתי לתפקיד ומודע לאתגרים העומדים בפניי. אני משוכנע כי יחד עם כל עובדי הערוץ נמשיך לפעול כדי להחזיר את הערוץ לרווחיות כבר בשנה בקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully