וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטייל ישראל העבירה את פעילות הפרסום שלה למקאן אריקסון

עדי דברת-מזריץ

15.11.2009 / 12:13

הקבוצה, שבבעלות אבי מלכה, העבירה את תקציביה מיהושע TBWA והיא מחזיקה בארבע רשתות אופנה - ML, ML MEN, MAMZ וג'אמפ

לאחר שהשלימה את רכישת רשת האופנה ג'אמפ, קבוצת ריטייל ישראל, שבבעלות אבי מלכה, עורכת רה-ארגון במערך הפרסום שלה. במסגרת זו בחרה הקבוצה להעביר את הפעילות הפרסומית של ארבע רשתות האופנה בקבוצה - ml, ml men, mamz וג'אמפ - למשרד הפרסום מקאן אריקסון.

תקציב הפרסום של ג'אמפ טופל עד כה ביהושע tbwa. תקציב הפרסום של רשתות האופנה ml, ml men ו- mam'z, טופל בשלוש השנים האחרונות על ידי משרד הפרסום פוגל אוגילבי.

אבי מלכה, מבעלי ריטייל ישראל, מסר בתגובה כי "קבוצת ריטייל ישראל מברכת על השינוי המרענן במערך הפרסום שלה. ההחלטה להעביר את התקציב נבעה מן הצורך למצוא משרד פרסום שירכז את כל מותגי החברה תחת קורת גג אחת, אך גם יידע לשמור על הבידול ביניהם". לדבריו, "ניהול תקציבי הפרסום של ארבעת המותגים ייערך באמצעות אשכולות שונים במקאן אריקסון". מלכה הוסיף כי "תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2010 יעמוד על כ-7 מיליון דולר".

לדה מרקר נודע כי כחלק מקבלת התקציבים העבירה מקאן אריקסון את הטיפול בתקציב הפרסום של הרשת המתחרה 'קרייזי ליין', המוערך ב-250 אלף דולר בשנה, לטיפול משרד הפרסום מקאן טופר, הנמנה אף הוא על הקבוצה. רכש המדיה של קבוצת ריטייל ישראל ימשיך להתבצע באמצעות חברת מקאן יוניברסל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של קבוצת ריטייל ישראל ב-2007 עמד על כ-1.75 מיליון דולר. ב-2008 צומצם תקציב הפרסום של הקבוצה והוא הסתכם בכמיליון דולר בלבד (מחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully