וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוז וערוץ הספורט חתמו על הסכם שיתוף פעולה

ענת קם

15.11.2009 / 14:10

יקימו אתר ייעודי לתוכן גולשים שיכלול בלוגים ותכנים מערכתיים של אתר ערוץ הספורט. בלוגרים המסקרים ספורט מוזמנים להתחרות על תואר "פרשן השנה"

אתר תפוז ואתר ערוץ הספורט חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יקימו השניים אתר ייעודי משותף לתוכן גולשים בתחום הספורט, שיכלול בלוגים, פורומים וסרטוני וידיאו מתפוז ומאתר FLIX ותכנים מערכתיים של אתר ערוץ הספורט. בנוסף, תכנים נבחרים מהאתר החדש ישולבו באתר ערוץ הספורט ובתפוז.

לרגל ההשקה הכריזו הצדדים על תחרות המזמינה בלוגרים המסקרים את תחום הספורט, או בלוגרים המעוניינים להתחיל לסקר את התחום, להתחרות על תואר "פרשן השנה". במסגרת התחרות ייבחר בלוגר אחד על-ידי צוות שופטים הכולל את פרשני ערוץ הספורט, ויזכה בטיסה למשחק כדורגל או כדורסל בחו"ל אותו יסקר בבלוג ובערוץ הספורט עצמו. בנוסף, תפוז וערוץ הספורט יפיקו סדרת וידיאו מקורית אשר תופיע באתר המשותף ותופק על-ידי צוות אתר FLIX.

דן חן, מנכ''ל אתר תפוז, מסר: "אנו שמחים לחבור ולשתף פעולה עם ערוץ התוכן המוביל בישראל בתחום הספורט. האתר המשותף יהווה פלטפורמה לכל חובבי הספורט שיש להם מה להגיד ואני בטוח שיצאו ממנו פרשני הספורט העתידיים של ישראל".

ירון טלפז, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של ערוץ הספורט מסר: "אין כמו הספורט לגרום לכולנו האוהדים לרצות להתבטא. אנחנו שמחים לשוב ולהציג באתר ערוץ הספורט פלטפורמה להביע דעה בכל הצורות האפשריות באינטרנט עם פרטנר נפלא כמו תפוז, איתו אנחנו עובדים יחד בהצלחה כבר כמה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully