וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שישי הגדול

ענת קם

16.11.2009 / 10:19

מהדורת סוף השבוע של ישראל היום תצא ביום שישי הקרוב בהיקף של 120 עמודים. למהדורה יצורפו המוסף הפוליטי "ישראל השבוע" והמגזין "ישראל שישבת"

העיתון ישראל היום ישיק ביום שישי הקרוב את מהדורת סוף השבוע שלו בהיקף כולל של 120 עמודים. המהדורה תכלול שני מוספים, המוסף הפוליטי "ישראל השבוע" בעריכת גונן גינת והמגזין "ישראל שישבת" בעריכת אהרון לפידות. בשלב ראשון תופץ מהדורת סוף השבוע במאה אלף עותקים והיא תוגדל על פי תוכנית מוגדרת עד לתפוצה מלאה. על הכותבים שהצטרפו לאחרונה למהדורה נמנים עידו רוזנבלום, ג'קי לוי, אמילי עמרוסי, עינב גלילי וגורי אלפי. כמו כן הצטרפו הצלם זיו קורן והכתבים נדב שרגאי ויובל אברמוביץ'. במוספים ישולבו גם כתבי ישראל היום ובהם מרדכי גילת, חמי שלו, דן מרגלית, הילה אלפרט, רון קופמן, אלי סהר, יואב קוטנר ועוד.

אשר בהרב, מו"ל ישראל היום, אמר: "לאחר שביססנו את ישראל היום כאחד העיתונים המובילים במדינה, השקת מהדורת סוף השבוע מהווה המשך טבעי להתפתחותו של העיתון והפיכתו לכלי התקשורת הגדול בישראל. כמו שישראל היום שינה את מפת הרגלי הקריאה ביום חול כך הוא ישנה גם את מפת הרגלי הקריאה בסוף שבוע".

עמוס רגב, עורך ישראל היום אמר: "כמו שעשינו עד כה, אנו פונים לציבור עם גיליון יום שישי של עיתון שתמיד זוכר כי אנחנו ישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully