וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוטוקולים ברשות

ענת קם

16.11.2009 / 13:57

הרשות השניה תעביר לרדיו עכשיו שהפסידה במכרז הרדיו בשרון את הפרוטוקולים וההקלטות של ועדת המכרזים שהחליטה על זכייתה של רדיו ללא הפסקה במכרז

בית המשפט המחוזי בירושלים הורה לרשות השנייה להעביר לקבוצת רדיו עכשיו, שהתמודדה במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בשרון (תדר 99fm), את כל הפרוטוקולים וההקלטות של ועדת המכרזים שהחליטה על הקבוצה הזוכה. השופטת נאוה בן אור קיבלה את עתירת הקבוצה שהוגשה באמצעות עורכי הדין אילן בומבך ויריב רונן והורתה על העברת החומרים בתוך שבוע.

קבוצת רדיו עכשיו, בבעלות משה מנו, אלי אורגד, גרשון ירושלמי וצביקה שפירא שאף מנהל את הקבוצה הפסידה בהתמודדות לקבוצת רדיו ללא הפסקה. ב-24 בספטמבר עתרה הקבוצה לבית המשפט בדרישה לחייב את מועצת הרשות השנייה להעביר לידיה מסמכים שטרם קיבלה ובהם הפרוטוקולים, המידע והאסמכתאות הקשורים לבחירת יועצי התוכן למכרז, מידע מלא בדבר עילות הפסילה של שלושה מחברי וועדת המכרז שהחליטו לא ליטול חלק בדיון ההכרעה במכרז, פירוט מלא של ישיבות המועצה או ועדותיה בעניין המכרז ועוד.

הקבוצה דרשה בעתירתה לחשוף גם את הערבויות שהציגה קבוצת רדיו ללא הפסקה, תכתובות בין חברי ועדת המכרזים, חוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לעבירות בהן הורשעו בעלי הקבוצה שקבעה כי אין בהן קלון ועוד, על מנת לאפשר לרדיו עכשיו להחליט האם לעתור נגד תוצאות המכרז. בקשה זו נדחתה בטענה שהדבר יפגע בשיח החופשי בין חברי הועדה ובשיקול דעתם. כמו כן דחתה השופטת את הדרישה לקבל עותק אלקטרוני של המסמכים, את הפרוטוקולים של דיוני הועדה שבחרה את יועצי התוכן וכן את הדרישה להסבר הנוגע לניגודי העניינים של כמה מחברי הועדה, בטענה שהסבר זה מצוי בפרוטוקולים שבידי הקבוצה.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "בית המשפט דחה את רובה המכריע של עתירת רדיו עכשיו. הרשות תעביר את קלטות הדיונים אשר תמלוליהן כבר הועברו בעבר כחלק מהתנהלות הרשות בשקיפות מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully