וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לוילנאי ומרוז

ענת קם

16.11.2009 / 14:15

צמד העיתונאים האקטיביסטיים יזכו בפרס הרשות השנייה על שם רחל פרימור על תחקיר מחירי רפואת השיניים הפרטית בישראל. למקום השני הגיעו ציון נאנוס וסמדר פלד

העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז זכו בפרס שמוענק על ידי הרשות השנייה ומשפחת פרימור לתחקיר עיתונאי בנושא חברתי על תחקיר רפואת השינים בישראל ששודר בתכניתם "אורלי וגיא בעמ" בערוץ 10. בבחירת הזוכים עמדו לנגד ועדת השיפוט שיקולים שונים הנגזרים ממטרות הפרס כמו גם מקוריות התחקיר וחדשנותו. בראש ועדת הפרס עמד השופט בדימוס מר גבריאל שטרסמן ולצדו בועדה ישבו נציג משפחת פרימור אבי פרומרמן, מנכ"ל הועדה למידרוג וחברת היועצה לשעבר ד"ר יפעת בן-חי שגב, מנכ"ל אגודת העיתונאים בתל אביב יוסי בר מוחא ונציגת הרשות השנייה נעה אלפנט-לפלר.

בתחקיר חשפו וילנאי ומרוז את המחירים הגבוהים של רפואת השיניים הפרטית בארץ. בעקבות שידור התחקיר החליט סגן שר הבריאות יעקב ליצמן להכניס את טיפולי השיניים לילדים ונוער עד גיל 18 לסל הבריאות, כלומר טיפולים אלה יוענקו ללא תשלום. וילנאי ומרוז יזכו בפרס כספי בגובה 9,000 שקל.

למקום השני הגיעו כתבתו של ציון נאנוס על כתבתו "פרי גליל - להיות או לחדול" על מפעל הירק ששודרה במסגרת המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 וכן התחקיר "המדינה נגד ילדים קטועי גפיים" של סמדר פלד ששודר אף הוא בחדשות ערוץ 2.
נאנוס ופלד יזכו כל אחד בפרס כספי בגובה 3,000 שקל.

הפרס יוענק השנה לראשונה ויינתן לשניים בכנס אגודת העיתונאים באילת שיתקיים בעוד כשבועיים. הפרס יוענק על ידי הרשות השנייה ומשפחת פרימור לזכרה של רחל פרימור ז"ל, עיתונאית וחברת מועצת הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה שהלכה לפני מספר חודשים לעולמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully