וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי מורל ורונן צור מינו את עו"ד פיני רובין כבורר

איילה צורף

16.11.2009 / 19:36

השניים התחייבו כי עד להחלטת הבורר אף אחד מהם לא יבצע צעדים חד צדדים כלשהם, לא יוציא מהחברה תיקי לקוחות באופן פיסי או במדיה אלקטרונית

פסק זמן במלחמה התקשורתית והאישית בין יועצי התקשורת מוטי מורל ורונן צור. השניים, שניהלו עד לפני כשבועיים משרד יעוץ תקשורתי משותף, פירקו ביניהם את השותפות ברעש גדול והרבה כותרות שליליות בעיתון.

השניים הסכימו אתמול, במהלך דיון בבית המשפט, למנות את עו"ד פנחס (פיני) רובין כבורר בנוגע למחלוקות, הדרישות והתביעות ההדדיות ביניהם. צור ומורל התחייבו כי עד להחלטת הבורר אף אחד מהם לא יבצע צעדים חד צדדים כלשהם, לא יוציא מהחברה תיקי לקוחות באופן פיסי או במדיה אלקטרונית. בנוסף, הסכימו השותפים כי לא יפנו ללקוחותיהם אלא למתן שירות שוטף בלבד. מורל וצור הסכימו שלא לבצע פעולה של מתן שירות וגיוס לקוחות, אלא במסגרת החברה המשותפת להם.

הידיעות הראשונות על פירוק המשרד הופיעו בתחילת ספטמבר. מורל וצור הקימו יחד את המשרד לפני שש שנים. לפי רשם החברות, הבעלות על המשרד נמצאת במלואה בידי מורל, באמצעות חברת דרוגי אחזקות. סביר להניח כי החוזה בין מורל לבין צור, שמוגדר על ידי השניים כשותף במשרד, מזכה את מורל בחלק מהבעלות על המשרד במקרה של פרידה עתידית של שני השותפים.

"לא נכון להגיד שאנחנו נפרדים. אנחנו עוד לא נפרדים. התקבלו שתי הצעות רכש מגופים מתחום התקשורת ואנחנו בוחנים אותן", אמר באותם ימים צור, למרות שכבר אז היה ברור כי האווירה בין השניים אינה כתמול שלשום. צור ומורל סירבו אז לפרט את הסיבות לפרידה, אך ביקשו להדגיש: "מערכת היחסים בינינו טובה והכל בסדר".

בין לקוחות מורל-צור נמנים החברה לישראל, אורקל, חברת נמלי ישראל, ועד עובדי חברת החשמל, ועד עובדי התעשייה הצבאית, רב בריח ועוד.

את מוטי מורל מייצג עו"ד יחיאל כשר ממשרד יובל לוי. את רונן צור מייצג עו"ד מישל אוחיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully