וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Shivuk של TheMarker

ענת קם

17.11.2009 / 13:01

TheMarker זכה במכרז להפעלת אתר האינטרנט של איגוד השיווק. תלמה בירו: "האתר יהווה מקור אינפורמציה מרכזי עבור אנשי השיווק בישראל"

TheMarker יקים אתר אינטרנט משותף עם איגוד השיווק הישראלי בשם Shivuk. האתר יכלול מדרכים מפורטים בכל התחומים המרכיבים את עולם השיווק, יציג מחקרים וניתוח מהלכי שיווק, חדשות בנושאי שיווק ופרסום, מאמרים מקצועיים בתחום, כלים שפותחו עבור אנשי שיווק, אפליקציות ייחודיות ושימושיות, בלוגים ועוד. האתר החדש יחליף את אתר "אותות" שמשמש כיום את איגוד השיווק, לאחר זכיית TheMarker במכרז. גולשי האתר יוכלו להפנות שאלות באופן ישיר אל חברי הנהלת איגוד השיווק. בנוסף יציע האתר את מדריך "פרסומידע" של איגוד השיווק, שיהפוך כעת לאינדקס מקוון בשיתוף דפי זהב.

אייל סלוניקי, משנה למנכ"ל TheMarker מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם איגוד השיווק ועל הידוק הקשר שבין TheMarker לבין תעשיית השיווק הרחבה בישראל. אתר SHIVUK יעניק לאנשי השיווק בישראל כלים מקצועיים לצד המידע העדכני ביותר, המגמות החדשות והחדשות האחרונות בתחום זה בארץ ובעולם".

תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי מסרה: "יחד עם TheMarkerלקחנו על עצמנו לכתוב את התורה של עולם השיווק, באמצעות התעמקות בנושאים המרכזיים מהם מורכב הענף- אסטרטגיה, מדיה, פרסום, מחקרי שוק, יחסי ציבור ועוד. האתר החדש יהווה מקור אינפורמציה מרכזי עבור אנשי השיווק בישראל, ואנו מקווים שיהפוך לכתובת המקוונת הראשונה והמיידית של כל תעשיית השיווק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully