וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה בטוב

ענת קם

17.11.2009 / 14:58

רבקה מיכאלי, שמגישה בימים אלה את "באה בשבת" ברדיו ללא הפסקה תקבל בכנס הרדיו פרס על מפעל חיים. עוד זוכים: קרן נויבך, יואב קוטנר, שי ודרור ותכנית הבוקר של רדיו דרום

רבקה מיכאלי תקבל פרס על מפעל חיים בתחום הרדיו בטקס פרסי הרדיו שיתקיים במסגרת כנס אילת של אגודת העיתונאים בתל אביב, שיתקיים בעוד שבועיים. מיכאלי החלה לשדר בקול ישראל בשנת 1952, בעודה בת 14. את שירותה הצבאי עשתה בגלי צה"ל ולאחר השחרור המשיכה בהגשת תוכניות שונות בתחנה. בהמשך חזרה לקול ישראל ובמשך 39 שנים הגישה בתחנה מגוון תוכניות מצליחות. כיום היא מגישה את התוכנית "באה לשבת" ברדיו ללא הפסקה. פרסי הרדיו יוענקו ב-30 בנובמבר בטקס חגיגי שינחה גדי סוקניק בנוכחות שר התקשורת משה כחלון.

קול ישראל, זכתה בארבעה פרסי רדיו על התכניות "סדר יום" עם קרן נויבך ברשת ב', "אתנחתא" עם חיותה דביר בקול המוזיקה, "רכבת לצפון" בהנחיית אווה יבלונסקי המשודרת ברדיו רק"ע ו "טנא בריאות", תוכנית בריאות בשפה האמהרית, בהגשת ראובן בהרי וישעיהו דגו המשודרת גם היא ברדיו רק"ע. כמו כן זכתה התכנית "כוס קפה" בעריכת והגשת אימאן אל-קאסם סולימאן, המשודרת בקול ישראל בערבית, בציון לשבח על התחקירים החברתיים של התוכנית.

גלי צה"ל זכתה בפרס על "עוד מעט נהפוך לשיר" בהגשת גולן יוכפז ובצל"ש על התכנית "ארבע אחרי הצהריים" על 30 שנות קידום מוזיקה ארץ ישראלית. גלגלצ זכתה בפרס על מגזין המוזיקה הישראלי "המקור" בהגשת הדס אהרון.

בכלל המלחמה ההיא

פרסים רבים הוענקו לתכניות בתחנות הרדיו האזוריות. הזוכים הם יואב קוטנר מרדיו תל אביב שקיבל את פרס השדרן המצטיין, שי גולדשטיין ודרור רפאל המגישים את תכנית הסאטירה שלהם ברדיו ללא הפסקה, התכנית "בוקר טוב דרום" של רדיו דרום בהנחיית רונן הירשלר ודוד יוסוב, זכתה בפרס על שידוריה בתקופת מבצע עופרת יצוקה.

רדיו לב המדינה זכה בפרס על קידום המוזיקה הים תיכונית. התכנית "ואזאנה קום" בהנחיית יורם ואזאנה ברדיו אמצע הדרך זכתה בפרס לתוכניות בתחום המוזיקה, תחנת קול הים האדום באילת זכתה בפרס על תכניות התרבות של התחנה, התכנית שמגיש אייל מדני ברדיוס זכתה בפרס על תרומתה למאבק בסמים, רדיו חיפה קיבל פרס על תרומה לקהילה לתוכנית "אמא עצבנית" בהנחיית ענבר דותן, רדיו א-שמס יקבל פרס על תכניותיו בשפה הערבית ורדיו קול רגע זכה בפרס על משדר "בטיחות בדרכים" בהגשת חיים הכט.

יושב ראש הועדה לבחירת הזוכים אמנון נדב אמר: "השנה, היה מספר גדול מתמיד של מועמדויות בכל הקטגוריות והבחירה הסופית ביניהן הייתה לא קלה. השתדלנו לתת ייצוג הולם לתחנות האזוריות מול התחנות הארציות". חברי ועדת פרס הרדיו הם אמנון נדב, אמנון שילוני, גיל עומר, יוריק בן דוד, ענת סרגוסטי ושלום קיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully