וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקסס את ה-HD

וואלה! ברנז'ה

17.11.2009 / 11:11

yes תחלק ללקוחותיה מכשירי yesMax HD לשלושה חודשים ללא תשלום וללא התחייבות. דרור בהט: "אנו רוצים לתת הזדמנות גם ללקוחות המתלבטים להתנסות בחוויה ללא התחייבות"

yes יוצאת במהלך שיווקי נרחב בקרב לקוחותיה. החברה תחלק
מכשירי yesMax HD לשלושה חודשים ללא תשלום וללא התחייבות. המכשיר משלב בין יכולות הקלטה (yesMax) ויכולות HD המשולבות בממיר אחד.

הממיר משווק עם חבילה הכוללת 6 ערוצי HD ללא תוספת תשלום במגוון תחומים - ספורט, סרטים, סדרות וטבע ובנוסף מציע ממשק משתמש ייחודי המותאם למסכים רחבים, שלט חכם ופורטל HD. המבצע ימשך עד ה-10 בדצמבר, או עד גמר המלאי

לקוחות שיהיו מעוניינים להתנסות במכשיר יחויבו בתשלום חד פעמי בגין התקנת הממיר בגובה של עד 199 שקל. לקוח שיחליט להחזיר את הממיר בסוף תקופת ההתנסות לא יחויב בתשלום נוסף.

ההחלטה לצאת במבצע, נבעה משביעות הרצון הגבוהה מאוד, שמציינים למעלה מ-40 אלף לקוחות בעלי המכשיר. המהלך מלווה בקמפיין בטלוויזיה ,בבתי הקולנוע ובאינטרנט בהובלתה של יעל פוליאקוב תחת המסר לא צריך להתלבט - מתנסים ואז מחליטים.

דרור בהט סמנכ"ל השיווק: "זהו מהלך המשך למהלך השקת המכשיר בו השקיעה החברה 20 מיליון שקל בפעילות נאמנות בקרב לקוחותיה. ממחקרים שערכנו, אנו רואים כי לקוחות בעלי מכשירים מקליטים מביעים שביעות רצון גבוהה מאוד. כ-82% ציינו כי הם ימליצו לחברים על רכישת המכשיר. בנוסף דיווחו הלקוחות כי 50% מזמן הצפייה שלהם הוא בתכנים מוקלטים. לאור נתונים אלו אנו רוצים לתת הזדמנות גם ללקוחות המתלבטים להתנסות בחוויה ללא התחייבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully