וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין תובע דיבה את חדשות 2

ענת קם

18.11.2009 / 11:14

יושב ראש הכנסת תובע את החברה על סך 100 אלף שקל בעקבות כתבה "באולפן שישי" בה נטען כי נסיעותיה של רעייתו לחו”ל על חשבון הכנסת, היו בניגוד לחוות דעת משפטית

יושב ראש הכנסת ראובן ריבלין הגיש הבוקר תביעת לשון הרע על סך 100 אלף שקל נגד חברת החדשות של ערוץ 2 ומערכת "אולפן שישי" בעקבות כתבה שטענה כי נסיעותיה של רעיתו במימון הכנסת, נעשו לכאורה בניגוד לעמדת היועצת המשפטית לכנסת. בתביעה שהוגשה באמצעות עורך הדין אלי זהר דורש ריבלין גם פרסום התנצלות, בה ייאמר כי לא קיימת כל חוות דעת של היועצת המשפטית לכנסת שאסרה על נסיעות אלה, ושגם אם ניתנה הנחיה בעל פה היא ניתנה ב-2006 כשהנסיעות המופיעות בכתבה התקיימו בין השנים 2003-3005.

ריבלין הגיש את תביעתו נגד מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, עורך אולפן שישי גולן יוכפז והכתבה יפעת גליק לאחר שדרישתו להתנצלות שנשלחה לפני כחודש למערכת אולפן שישי לא נענתה. בכתב התביעה מתוארות חמש הוצאות דיבה לכאורה שנעשו הן בכתבה של גליק והן בדבריו של מגיש "אולפן שישי" יאיר לפיד. ריבלין טוען למגמתיות ולחוסר תום לב בפרסום. בכתב התביעה נכתב: "בפרסום הכתבה באה לידי ביטוי יותר מכל הקלות הבלתי נסבלת של התקשורת, הבוחרת לפרסם כל העולה על רוחה, גם בידיעה ברורה כי הפרסום הינו כוזב וכי הוא עלול להסב נזק אדיר מימדים לשמו הטוב של נשוא הפרסום. האמור בכתבה אין בו אמת, ופורסם על אף שהנתבעים ידעו היטב כי אין בו ממש". ריבלין התחייב לתרום את הפיצוי שיקבל למקלט לנשים מוכות.

מחברת החדשות נמסר בתגובה: "אנו עומדים מאחורי הדברים שפורסמו ונגיב באופן מפורט בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully