וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאלי ומוזיקלי

ענת קם

19.11.2009 / 13:06

דידי הררי מצטרף לירון אילן וחותם עם ערוץ 24 חוזה טאלנט לשנה: "העובדה שמדובר בחוזה ארוך טווח מאפשרת לפתח פרויקטים מעניינים לעתיד"

דידי הררי חתם על חוזה טאלנט בלעדי לשנה עם ערוץ 24, במסגרתו יגיש עונה נוספת של התכנית הדוקומנטרית שעלתה לאחרונה בלוח החדש של הערוץ, "חוזרים לשכונה". כמו כן ייקח הררי חלק בתכניות נוספות הנמצאות בימים אלו בשלבי פיתוח. החוזה כולל בלעדיות על הופעותיו הטלוויזיוניות של הררי, שימשיך במקביל להגיש ברדיו.

בתכנית "חוזרים לשכונה" מציג הררי מסע אל מחוזות ילדותם של האמנים המזרחיים המובילים כיום בארץ, ומציג את מקורות ההשראה והמטען האישי שמלווים אותם. הררי, מהמגישים הוותיקים בישראל, מגיש מזה כ-13 שנים את התכנית "דידי לוקאלי" המשודרת בסינדיקציה בשש תחנות רדיו אזוריות. בעבר הגיש גם תכניות טלוויזיה, בהן "המלך הבא", "עד פופ", "קיץ על החוף", "מת להיות" ועוד. הררי מצטרף למגיש ירון אילן שחתם לאחרונה גם הוא על חוזה טאלנט בלעדי בערוץ, במסגרתו עלתה לאחרונה התכנית "שמח עם ירון אילן" המשודרת מדי יום.

דידי הררי מסר: "לאורך הקריירה הייתה לי מטרה לקדם את המוזיקה הישראלית וערוץ 24 הוא ערוץ הטלוויזיה הטבעי לעשות זאת. הסדרה 'חוזרים לשכונה' מסמנת עבורי כיוון עשייה חדש בז'אנר דוקומנטרי שטרם לקחתי בו חלק בעבר ובאמצעותו אני מגיע עם אמנים למקומות הכי רגישים ואמיתיים שלהם. אני שמח לקחת חלק מערוץ המוזיקה והעובדה שמדובר בחוזה ארוך טווח מאפשרת לפתח פרויקטים מעניינים לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully