וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! משתפת פעולה עם מוגובי

19.11.2009 / 9:23

ערוץ ילדים חדש בוואלה!: סביבת מוגובי הכוללת משחקים, הפעלות, והרפתקאות תאפשר לילדים ליהנות מחוויית תוכן, משחקים וכלי תקשורת בעברית

וואלה! השיקה היום (חמישי) ערוץ חדש לילדים המבוסס על עולם התוכן הווירטואלי של חברת הסטארט-אפ מוגובי (Mogobe). במסגרת שיתוף הפעולה, תפעל סביבת מוגובי הכוללת משחקים, הפעלות, והרפתקאות מתוך אתר וואלה!. ההסכם בין החברות כולל, בין היתר, מיתוג משותף, קידום הפעילות מתוך וואלה!, וכן הקצאת משאבים משותפים לפיתוח סביבת מוגובי הישראלית.

המיזם המשותף מציע לילדים בגילאי 6-12 עולם שמבוסס על ערכים תרבותיים ישראליים ומאפשר להם ליהנות מחוויית תוכן, משחקים וכלי תקשורת בעברית. גולשי האתר יכולים לשחק ולהשתתף בפעילויות שונות באופן שבו לכל גולש יש דמות הפועלת במרחב המוצר, תוך אפשרות לתקשורת מלאה ומוגנת עם דמויות המשתמשים האחרים. ההרשמה לעולם של מוגובי והמשחקים בו הינם ללא תשלום, אם כי שימוש מלא במוצר מתאפשר רק באמצעות רכישת מנוי חודשי בתשלום.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "סקרים מהארץ ומהעולם מצביעים על כך ששני שליש מכלל הילדים בגילאי 6 עד 12 גולשים באינטרנט וכי משחקי אונליין וגלישה לאתרי ילדים הינם מהשימושים העיקריים שלהם. החיבור עם מוגובי, שפיתחה עבור קהל יעד זה סביבה עשירה של למידה ויצירה, מציע למאות אלפי הילדים שמבקרים בוואלה! מדי חודש את החוויה הוירטואלית הייחודית הזאת. בהיבט המסחרי, אנו נהיה שותפים בהכנסות פרימיום, הנובעות מתשלום על דמי מנוי חודשיים."

אייל שמי, מנכ"ל ומייסד מוגובי: "אנו גאים שפורטל חשוב כמו וואלה! בחר להתחבר למוגובי. כיום רשומים בעולם של מוגובי למעלה מ-160 אלף משתמשים הנהנים מפעילויות וירטואליות אתגריות בעלות אופי ישראלי. האתר נמצא בפיקוח מנהלים ומערכות סינון חכמות המבטיחים שהילדים יהיו בטוחים באינטרנט. החברה מצפה להמשיך לפתח את העולם הישראלי בשיתוף וואלה! ולהחדיר את המוצר בשווקים נוספים בעולם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully