וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ספוילר

ענת קם

22.11.2009 / 16:13

לידיעות אחרונות נודע כי בישראל היום מכינים כתבה על שוטר מג"ב ניר סומך למוסף שישי החדש ומיהרו להרים כתבה בנושא שהתפרסמה יום קודם. בישראל היום גנזו את הכתבה

פרק נוסף במאבק בין ישראל היום לידיעות אחרונות: עורכי החינמון החליטו לגנוז כתבה על ניר סומך, שוטר מג"ב הנאשם ברצח מאהבה של אשתו, בעקבות כתבה אודותיו שפורסמה במוסף "24 שעות" של ידיעות אחרונות ביום חמישי, יום לפני השקת מהדורת סוף השבוע החדשה של העיתון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לחצו להגדלה: הכתבה על ניר סומך בידיעות אחרונות/מערכת וואלה, צילום מסך

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בישראל היום החלו לעבוד על הכתבה לפני למעלה משבוע, ובעקבות מידע שדלף למערכת ידיעות לפיו הכתבה עתידה להתפרסם במוסף האקטואליה החדש שהושק בשישי האחרון, הוחלט על הכנת כתבה דומה לפרסום בחמישי. על הכתבה בידיעות אחרונות חתומים אתי אברמוב ואורון מאירי. עם פרסום כתבתם הוחלט במערכת ישראל היום על ביטול הכתבה המתוכננת.

זאת כזכור, אינה הכתבה הראשונה שמוצאת עצמה על רצפת חדר העריכה בעקבות המאבק בין ישראל היום לידיעות אחרונות. ביום שישי האחרון אמור היה להתפרסם במוסף "7 לילות" של ידיעות ראיון עם אסי עזר. הראיון בוטל לאחר שנודע לידיעות על שיתוף הפעולה המסחרי של קשת ו"האח הגדול" עם העיתון ישראל היום, שכלל חסות מסחרית בגובה מאות אלפי שקלים.

בידיעות אחרונות וישראל היום סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully