וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החצי השני בסכנה

ענת קם

22.11.2009 / 17:11

אם לא תושג פריצת דרך בדיוני הרפורמה ברשות השידור בשבוע הקרוב, יפחית האוצר את תשלום האגרה לשנת 2010 ב-5%. שקלאר: "זהו צעד בלתי הפיך שיזיק לכולם"

משרד האוצר הודיע היום לרשות השידור כי אם לא תושג פריצת דרך בדיוני הרפורמה בשבוע הקרוב, תופחת אגרת רשות השידור לשנת 2010 ב-5%. בפגישה בין אנשי רשות השידור ובראשם המנכ"ל מוטי שקלאר לבין אנשי האוצר והשר הממונה על רשות השידור יולי אדלשטיין, הציג שקלאר את צעדי החירום להם תידרש רשות השידור אם האגרה תקוצץ.

במידה שגובה האגרה יופחת כמתוכנן, תיאלץ הרשות להפחית כ-100 מיליון שקל מהוצאותיה ב-2010, מה שעלול לגרור הפסקת שידורים ב-23:00, סגירת רשתות רדיו, הפחתת שידורי חוץ ועוד. בפגישה היום הביע שקלאר את התנגדותו הנחרצת להפחתת האגרה אולם אנשי האוצר עמדו על כך שהאגרה תופחת.

במקביל, ממשיכה רשות השידור בדיונים עם העובדים בנוגע לרפורמה בניסיון להגיע להתקדמות משמעותית שתמנע את הקיצוץ. מוקדם יותר היום התקיימה פגישה בין נציגי הנהלת הרשות ונציגי ועד הטכנאים בטלוויזיה ובהמשך השבוע צפויות פגישות נוספות.

ממשרד האוצר נמסר: "כל עוד אין רפורמה, אין שום סיבה לא להפחית את האגרה. אם נראה שהרפורמה מתקדמת, נבחן את עמדתנו מחדש".

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר מסר בתגובה: "הפחתת האגרה ב-5% הינו צעד בלתי הפיך שיזיק לכולם לאזרח ולרשות השידור. מדובר בסכום של פחות מעשרים שקל לשנה עבור משק בית ולרשות השידור זה אובדן של 35 מליון שקל" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully