וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבע לך לא פורש

ענת קם

22.11.2009 / 17:44

אריק זאבי תובע את מעריב דיבה על סך 250 אלף שקל. זאבי טוען כי פרסום שגוי על פרישתו, גרם לו נזק תדמיתי ומותגי שיכול לפגוע בהכנסותיו

הג'ודוקא אריק זאבי הגיש היום לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע על סך 250 אלף שקל נגד עיתון מעריב וכתב הספורט ניר שועלי, בעקבות פרסום ידיעה בדבר פרישתו. בכתב התביעה שהוגש באמצעות עורכי הדין עודד סלע ואלקנה בישיץ טוען זאבי כי הפרסום גרם לו נזק תדמיתי ומותגי שיכול לפגוע בהכנסותיו מאחר שכספורטאי מקצועי הוא מתפרנס בעיקר מחסויות ופרסומות.

תביעתו של זאבי מתייחסת לכתבת השער שפורסמה במוסף הספורט של מעריב ב-25 ביוני האחרון, בה נכתב תחת הכותרת "דגל לבן" כי זאבי לא ייסע לאליפות העולם בג'ודו שתקיימה ברוטרדם וכי הוא נמצא על סף סיום הקריירה המקצועית שלו. בתביעתו טוען זאבי כי הכתב לא ביקש את תגובתו לידיעה וכי ידיעת תיקון שפורסמה למחרת בה הוא מצוטט כאומר שייסע לאליפות העולם, פורסמה בצורה שאינה מבהירה לטענתו את הטעות שבידיעה המקורית ואינה מתנצלת עליה.

בתביעתו כתב זאבי: "משנעשה פרסום... שאין בו אמת, נפגעת תדמיתו כמותג במסגרת אחת ופוחתת מאוד הדרישה לשירותיו במסגרות אחרות, הן בשל העובדה שהוא הפך למזוהה עם כישלון, לתבוסה ול 'הרמת ידיים' והן מאחר שחברה אחרת תירתע מעשיית שימוש ב 'סמל שחוק' או כזה המזכיר לצופה את אותו 'דגל לבן', כשראוי לציין כי מסעי פרסום אינם מתהווים באופן מיידי והם נקבעים זמן רב מראש".

ממעריב נמסר בתגובה: "נתמודד עם הטענות בבית המשפט כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully